41 år och försöker bli gravid
Nej denna månad äter jag inte Letrozol bara RR! Då kanske jag inte har haft nån ÄL alls..
Nej denna månad äter jag inte Letrozol bara RR! Då kanske jag inte har haft nån ÄL alls..
Ja det gör jag. Men denna månad m RR har jag haft tydliga ÄL känningar men inget utslag på stickan konstigt nog..
Jag ägglossar också på egen hand men har fått Letrozol utskrivet ändå då det kan ge "en extra skjuts". Min gynekolog ansåg iaf att jag inte har ngt att förlora på att prova i min ålder! Andra månaden nu som jag äter Letrozol. Hade tydlig ÄL förra månaden men det blev inget tyvärr.
Jag provade också Rosenrot 2 tabletter om dagen men fick då ÄL redan cd 9 vilket inte kändes ultimat... Men funkar det inte m Letrozol denna månad heller blir det RR igen nästa cykel fast jag kanske testar att börja äta dem dag 3-4 någonting så inte ÄL infaller för tidigt!
Jag tar Letrozol dag 3-7 och sedan Provera dag 15-25. Men det går nog bra med Progesteronkräm också.
Jag behövde inte göra något UL för att risken för flerbörd är så liten. Däremot fick jag ta ett blodprov och kolla att jag haft ÄL.
Hur kan du veta att du är befruktad redan?
Aha! Jag förstår! Jag hoppas verkligen det blir så här med..
Jag hoppas!! Andra omgången med Letrozol nu! Men jag har ju hunnit fylla 42 så jag har insett att det var svårare än jag trodde.. Ångrar att jag inte kom på detta med ett barn till lite tidigare!!
Definitivt!! Enligt min app ska jag ha ÄL i helgen så det är bara att tuta och köra