41 år och försöker bli gravid
Grattis
Har du fått en läkartid ännu?
Grattis
Nu kom den precis... två dagar sen så man hade ju börjat hoppas.. suck.
Ja nu är det bara att ligga på!!!!!! Morgon och kväll
Lycka till!! Själv är jag lite smådeppig för min man är bortrest vid nästa äl så det blir till att koppla bort detta med bebisförsök denna månad... Så himla segt. Nästa äl blir runt 20 oktober. Suck. Passar på nu innan dess att äta dhea som sägs ska förbättra äggkvaliteten.
Hallå tjejer. Hur går det för er? Dragonwoman har du varit på läkarbesöket ännu?
Flisan, mår du ok i för nästa ÄL?
Dragonwoman hur hick läkarbesöket och Flisan du måste ha ÄL nu i dagarna eller?
Fan alltså! Mensen skulle kommit i måndags och fortfarande ingen får ringa mottagningen imorgon och fråga hur jag ska göra med spolningen
Tror jag hade äl onsdag el torsdag förra veckan. Fick bara till sex på måndagen och fredagen då maken var bortrest. Åt rosenrot tom fredagen och äter ju även dhea och melatonin. Jag känner mig verkligen inte gravid så jag har inga större förhoppningar... Hur går det själv med allt?
Måste bara få skriva av mig lite, hoppas att det är ok med er.
Vi tog blodprov för NIPT-test igår och nu väntar vi på besked på tisdag efter kl 16 på vad de testet visar.
Egentligen vill jag bara låta graviditeten få ticka på naturligt men samtidigt är jag ju i riskzonen med åldern så då tog vi ett ganska enkelt beslut att ändå ta testet.
Så även om jag är i v 12 och allt ser superfint ut så njuter jag inte riktigt fullt ut tills svaren har kommit.
MEN, jag vet att ni kämpar på med massa tester och olika stimulerande preparat och jag fattar verkligen hur ni väntar på resultat av det!! Ni är grymma, vet ni det??!!
Ville bara säga att NIPT-testet visade lägsta risk på alla tester så det känns fantastiskt!!!
Fick dock en liten humör-dipp igår, typ lite nedstämd och lite frånvarande. Märkte inte det direkt själv men min sambo frågade lite försiktigt imorse och då insåg jag själv att jag faktiskt kände mig typ helt tom och off.... antar att det är helt normalt men har inte känt så tidigare. Längtar ju som bara den efter den här lilla bebisen ??
Hallå i tråden!!!
Hur går det för er, ser att inget skrivits sen november...???
Det går bra med graviditeten här, v27 nu. Börjar få mkt känningar i bäckenet precis som med nummer 2.
Jag väntar på äl efter mf i vecka 5. Cd 13 idag men ännu ingen äl. Brukar i vanliga fall få äl runt cd 14. Kanske kommer senare pga mf.
Pluttan, Flisan och ni andra; hur går det här?
Samma som innan... Tajmar äl varje månad men det blir inget. Har hunnit fylla 43 så det är nog tyvärr försent. Men vi har sagt att vi provar året ut iaf. Har slutat med alla vitaminer mm då det bara kostar pengar. Kör dock m Letrozol för att boosta äl. Hur går det för dig?