Inlägg från: 40 år och jobbar på nr 3 |Visa alla inlägg
  • 40 år och jobbar på nr 3

41 år och försöker bli gravid

Har googlad runt och läst lite ( MYCKET) och såklart att tempen kan vara olika hög av andra anledningar vilket gör att det inte syns lika tydligt osv. Blir dock inte klok på all info ändå...

Jag har ju bara tempat från den 18/7 och reggat i NC vilket såklart inte ger mig en klar bild men så här ser graderna ut från de två cyklerna jag har haft. Väldigt skillnad på dem eller.... nu hade jag semester i den första cykeln och började jobba den 4/8 i den andra cykeln så det kanske spelar in? Men ändå, har jag haft ägglossning eller ej???

Flisan41 skrev 2017-08-27 10:25:30 följande:

Där runt dag 15 skulle det ju kunna vara..?

Dag 16 fick jag LH stegring enligt CB digital.... Får kolla i NC gruppen, fanns en hel del inlägg där

Bim 2 sept enligt appen men sjukt osäker med tanke på ägglossningens vara eller icke vara....

Hur som helst så kämpar vi ihop.

Håller tummarna att det tog sig Flisan!!!

Hmm, fick en lite blödning när vi hade samlag igår. Det blev dock inget mer. Inget blod alls idag, inte ens en flytning. Jag hade på min höjd ett uns av brun/röda fragment när jag torkade mig imorse men inget färskt blod alls på 24 timmar nu. Kan livmoderhalsen vara känsligare runt mens?

Ja BIM var ju 2 sep så besvikelsen var stor igår då jag trodde att mensen kom. Men jag är konfunderad att den inte fortsatte blöda, det brukar den alltid göra.

Jag hoppas ju såklart på graviditet men samtidigt så har jag menskänningar tyvärr

Flisan41 skrev 2017-09-04 21:47:52 följande:

Hur har det gått?

Ingen mens ännu.... har inga känningar inför det heller faktiskt... Jag ger det ett par dagar till innan jag gör ett grav test.

Är sjukt trött för övrigt, vet inte om det är för att hösten är här iofs.... man letar ju alla tecken graviditet
Svar på tråden 41 år och försöker bli gravid