BF Juli 2017 ny
Jag har en BB-papperspåse xD Behöver gympåsen för yoga och orkar inte fixa en ny bara för detta... så det blir en ICA papperspåse som jag slängt i lite grejer i. Men det funkar väl.
På tal om städning och att boa:
Är lite sur idag. Sov inte bra och städfirman som jag hade hoppats på skulle komma hem till oss har inte hört av sig. Vi har ingen familj som kan hjälpa till att få i ordning hemmet innan BF, så jag hade tänkt betala för en storstädning från en städfirma eftersom jag inte kan göra allt som jag gjort tidigare, plus sambons skada gör att det blir för mycket för honom att göra själv. Lär ju inte bli så mycket tid för städ precis efter bebisen kommer och det är ordentliga dammråttor under sängen just nu.
Hörde av mig till dem första gången för cirka en månad sen via email och fick inget svar. Så ringde jag en vecka senare och då fick jag ett kundbesök bokat för veckan efter. Efter besöket verkade det lovande, kvinnan som äger företaget verkade seriös och sa att de kunde komma i början av juni, men att hon behövde se över schemat och skulle höra av sig med tider... det var typ 2 veckor sen nu och jag har inte hört något. Skickade ett sms i fredags och påminde vänligt om det men nu har jag fortfarande inte fått nått svar.
Suck! Jag tror det blir till att jag får samla krafterna och städa själv. Så skumt med företag som lixom inte verkar vilja ha ens pengar. Om de hade sagt till från början att det skulle bli svårt m. schemat hade jag ju i alla fall haft tid att kontakta någon annan.