Ah, så ni är också uppe och nattsuddar! Jag kan inte somna om efter toabesök. Funderar på att gå upp och käka något.
Preet90 skrev 2017-06-14 03:23:32 följande:
Jag känner igen mig, brukar alltid ligga på rygg men nu går det inte. Kan inte heller andas och blir yr. Försöker ligga på sidan men inget känns bekvämt :(.. Har dessutom haft bruna flytningar idag och väldigt mycket "mensvärk" :/...
Jag fattade först inte vad det var dom gjorde mig illamående och att jag fick hjärtklappning och svårt att andas. Men till slut trillade poletten ned. Håller med om att det är svårt att hitta bra vilopositioner när man bara kan ligga på sidan. Tjatigt.
GrönaDruvan skrev 2017-06-14 03:41:17 följande:
Ahh..denna jäkla halsbränna. Vad tar ni mot det? Verkar ju inte som gaviscon hjälpte inatt iaf.
Sitter och äter en banan nu och ska försöka somna om strax...
Vilken kramp jag hade i magen nyss när jag var på toa, gjorde sjukt ont..
Annars sover jag hyffsat när jag väl sover, just med ställningar och så, men vaknar 1-2 ggr per natt av halsbränna och att jag måste på toa.
Omeprazol har funkat överlägset bäst för mig. Började med det när jag fick magkatarr. Mycket effektivt. Enda kluriga är att man måste komma ihåg att ta det någon timme innan man lägger sig.