Treansresa skrev 2017-04-21 07:01:08 följande:
Jag är glad att vi inget har kvar så man har en ursäkt att handla igen haha. Nu har jag kommit till småsaker och det var också Roligt:)
Meowt skrev 2017-04-21 06:15:34 följande:Så mycket roligare att köpa bebiskläder än kläder till sig själv <3
Har blivit sjukskriven 25% från jobbet, mest pga mycket stress, oro och att jag inte mår helt 100 psykiskt, men allt hör ihop med graviditeten. Det gör att jag får mycket sammandragningar och min BM skickade mig till läkare som sjukskrev mig.
Dock är jag mer stressad på jobbet som sjukskriven eftersom att jag får mer att göra på mindre tid, men att jobba 100% funkar inte riktigt heller. Vet inte hur det ska lösas.
Vecka 28 idag för övrigt! :)
Vad jobbigt att du ska göra samma sak på 75% som på 100%. Hade du tänkt jobba länge till?:( hoppas du hittar en hållbar lösning så du kanske. Får slappa av och stressa av.
Jag är också i v 28 (27+1) tycker äntligen tiden går fortare:) om 10 veckor är den fäedigbakad :)
Jo, det blir en del att göra. Det är dock skönt att komma hem tidigare och vila, men vet inte riktigt vad som är värst i slutändan.
Det hoppas jag också, vill att bebisen ska må bra där inne.
Tänkte först jobba till 30/6, men rent ekonomiskt hade det varit bättre till 14/7. Min BM sa att de rekommenderade att man går i vecka 36, så jag har återgått till den 30/6 (går in i vecka 38 då tror jag). Det känns okej iallafall, men blir det värre med allting så får man ju se hur det blir.
Ja, det gör den :) tänkte tillbaka på när vi var i vecka 8-9 och var på vår inskrivning, tiden har gått fort sen dess!