BF Juli 2017 ny
18/7 Malmö :)
18/7 Malmö :)
Vi har beställt en Emmaljunga Duo Edge, känns bra. Men det finns många fina, var en del googlande innan. :)
Har också redan köpt tre skötväskor haha, finns fler jag vill ha men måste behärska mig. Men gillar väskor :p
Min mamma fick de göra akut kejsarsnitt på när jag skulle ut (en månad för tidigt), och de skar mig i huvudet. Men antar att det är lite mindre stressigt vid planerat.
Har hört om flera som frivilligt har valt kejsarsnitt på alla sina barn, men borde det inte vara fler risker med infektioner och sånt? Läker livmodern bara ihop utan bestående men?
När vi var hos barnmorskan sist så tyckte hon att vi skulle gå på en föreläsning för blivande och nyblivna pappor, är det någon av er som varit på en sån? Det står ju för pappor men hon sa det mer som att vi båda kunde gå...?
Känner mig inte helt bekväm med att gå dit om jag är ensam kvinna bland massa män haha :D
Hej alla!
Jag måste få fråga om det är någon fler som fått utslag under sin graviditet? Jag hade först på magen, sen framsida och baksida låren och nu i ansiktet.. Det kliar inte eller känns knappt utan syns bara...
Någon som vet vad det kan vara?