BF Juli 2017 ny
Vet hur det känns skrev 2017-06-28 21:16:07 följande:
Du är inte dålig!! Alla missar saker och allt blir inte som man tänkt. Ta nya tag :) hoppas ni hade det bra på Leksand och att ni inte frös i vattnet.. idag var det kanon väder här hemma.. badade på löga med barnen hela eftermiddagen. Cityfestivalen till helgen. Ta hand om dig nu!! Kramar
Ja .började med tjafs om säkerhetsskåpen på leksand sommarland :) för att dom som jobbar där är alla runt 16 år känns det som och kunde inte området riktigt där dom arbetar... men sen blev det kul och killarna fick bestämma sista timmen och jag såklart tittade på när dom lekte laser doom. Mina svullna ben blev dock lite problem och ville inte klaga för vad hjälper det. Badet var inte så kul då ingen ville åka rutschkana och jag kunde inte ens. Helt värdelöst.. om jag åker så gör dom det. Jag är väldigt viktig för att få alla att ha skoj tyvärr. :( ....jag är mer barn än mina barn :) så fläskpaddan fick titta på å styra upp vistelsen bara.
Och nu har vi ätit och jag kom på att vitpeppar är godare i potatis gratäng än svartpeppar. Det kom jag på nu efter 15 år :)