BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Var på VUL imorse, allt såg jättefint ut och bönan var pigg som en mört <3 sambon blev helt till sig, han blev yr och var tvungen att sätta sig på golvet haha! Jag är så lycklig! Var exakt lika gången som jag trodde! Fortfarande BF 22/7 <3
Varit på inskrivning nu och alla tester var bra. Hade HB på 113, så inte superhögt, men får se sen vad järnreserven ligger på när de svaren kommer. Har ju ätit järntabletter i två veckor snart och det är ju något jag får fortsätta med.
Fick inte lyssna på hjärtljud tyvärr, de vill inte göra så tidigt.
Nu har jag läkarul den 5 januari och 24 januari och sen rutinul den 14 februari.
Börjar fundera mer och mer på att göra kub nu.... Snart är det väl försent...
Bf lista Juli.
2 Juli - Haiduchi, Skåne
3 Juli - Newbie84, Stockholm
4 Juli - Sosozo, Stockholm
4 Juli - Acinnaleh, Närke
6 Juli - Madelia, Västmanland
7 Juli - Gröna Druvan, Halland
7 Juli - FrökenMp, Hälsingland
12 Juli - Noccis, Stockholm
12 Juli - Gameofthrones, Valdemarsvik
12 Juli - Beebii, Uppsala
15 Juli - Treansresa, Gällivare
18 Juli - Narie24, Stockholm
18 Juli - Vårivfresa, Västernorrland
18 Juli - Meowt, Malmö
18 Juli - Rockstrongo, Gävle
18 Juli - Saandriiis,
19 Juli - Kajsakavat82, Skåne
19 Juli - NinaS88, Linköping
20 Juli - Emelie1994, Värmland
20 Juli - Wooden, Södermanland
21 Juli - Lisaemma, Stockholm
21 Juli - Starseed,
22 Juli - Lindseey, Skåne
22 Juli - Delilah2001, Göteborg
22 Juli - Babydreams, Gävle
23 Juli - Malimari, Göteborg
23 juli - Soffiiee, Halmstad
25 Juli - Leeandra, Gotland
26 Juli - Joline84 , Södermanland
26 Juli - KaffeOchHybris, Linköping
27 Juli - vet hur det känns, Västerås
27 Juli - Marretiin, Västernorrland
28 Juli - sobrio88, Värmland
28 Juli - LillaJag06, Kalmar
29 Juli - Elliot0300, Malmö
30 Juli - Basio, Skåne
30 Juli - Florpan10, Södermanland
Var på VUL imorse, allt såg jättefint ut och bönan var pigg som en mört <3 sambon blev helt till sig, han blev yr och var tvungen att sätta sig på golvet haha! Jag är så lycklig! Var exakt lika gången som jag trodde! Fortfarande BF 22/7 <3
Nån mer som är sjukskriven och tycker att tiden går långsamt?
Jag är för att jag mår illa konstant och spyr väldigt mycket. Nu har jag fått ondansetron och det hjälper bättre än Lergigan och primperan. Vill så gärna börja jobba igen för att få dagarna att gå. Hoppas kunna börja lite efter jul och se hur det känns.
Nu är jag orolig för kub ul i morgon, tänk om nåt är fel och så har jag mått så här. Kommer inte försöka igen på syskon tror jag, men vill gärna att min son ska bli storebror.
Varit på inskrivning nu och alla tester var bra. Hade HB på 113, så inte superhögt, men får se sen vad järnreserven ligger på när de svaren kommer. Har ju ätit järntabletter i två veckor snart och det är ju något jag får fortsätta med.
Fick inte lyssna på hjärtljud tyvärr, de vill inte göra så tidigt.
Nu har jag läkarul den 5 januari och 24 januari och sen rutinul den 14 februari.
Börjar fundera mer och mer på att göra kub nu.... Snart är det väl försent...
Barnmorskan sa att det var vul som gällde fortfarande i vecka 9+2. Jag vet inte. Men det gick bra ändå :)
När man tar blodprov till kub, kan man göra det redan på inskrivningen, någon som vet?
Jag ska på inskrivning i morgon FM, är i vecka 10, och sen är det ju en massa helger...
När man tar blodprov till kub, kan man göra det redan på inskrivningen, någon som vet?
Jag ska på inskrivning i morgon FM, är i vecka 10, och sen är det ju en massa helger...