Mariana79 skrev 2017-08-31 20:42:40 följande:
Nu har jag äntligen bokat tid för samtal inför IVF nr 2. Vi måste ta om alla prover då det är över 1 1/2 år sedan som vi gjorde första IVF'en. Vi ska till kliniken den 26/9 och hoppas de inte ska gå på mig extremt mycket för vikten, utan faktiskt ser att jag gått ner 10 kilo. Nu kommer jag lägga in den absolut högsta växeln dessa 4 veckor. Har inte riktigt bestämt Hur, ska jag ta det extrema valet och köra pulverdiet (är inte mycket för det dock tycker inte det är rätt sätt) eller fortsätta som jag gjort men minska ännu mer på portionerna och öka träningen. Det sist nämnda är ju helt klart bäst men nu är jag bara ute efter resultatet.. Hur hade ni gjort? Vill gå ner så mycket som det bara är möjligt på dessa 4 veckor..
Jag har kört itrim och rätt sätt och rätt sätt. Jag var tvungen! Jag klarade inget annat. Gick ner 15 kg på 12 veckor och har hållt vikten sen dess. Så jag är nöjd.
Ta bort ris, pasta, potatis och vitt bröd. Plus sötsaker. Det kommer man rätt långt på. Kombinerat med mindre portioner och träning. Jag klarade det inte dock.