Vi som är gravida efter ÄD 2017
Hej!
Jag tjuvstartar en tråd för oss som är nyligen gravida efter äggdonation med BF under andra halvan av 2017.
Hoppas jag får sällskap!
Hej!
Jag tjuvstartar en tråd för oss som är nyligen gravida efter äggdonation med BF under andra halvan av 2017.
Hoppas jag får sällskap!
Vad kul! Ja vi har varit supernöjda med kontakten, så effektiva och trevliga!
Jag är ju 43, så just nu är jag på landet för att boosta kroppen med massa vitaminer och mineraler, smoothies, nyttig mat och så går jag 13 km om dagen för att gå ned mer i vikt.
Hoppas det går bra för dig där! En annan tjej vars blogg jag följer har precis plussat. Du får uppdatera här i forumet ifall du inte har en blogg?
Hej tjejer, får jag fråga er en sak? Jag har fått mejl från min koordinator i Spanien idag som meddelar att de fick en donator för mig. I mejlet meddelar de donators längd, ögon- och färgfärg och längd, men ingenting om ålder. När jag frågade kliniken hur gammal donatorn är, svarade de att de inte kan ge mid denna information förrän jag har plussat. Låter det inte konstigt? Är det någon av er som gjorde äggdonation i Spanien? Fick ni reda på donators ålder? Tacksam för alla svar!
Hej tjejer, får jag fråga er en sak? Jag har fått mejl från min koordinator i Spanien idag som meddelar att de fick en donator för mig. I mejlet meddelar de donators längd, ögon- och färgfärg och längd, men ingenting om ålder. När jag frågade kliniken hur gammal donatorn är, svarade de att de inte kan ge mid denna information förrän jag har plussat. Låter det inte konstigt? Är det någon av er som gjorde äggdonation i Spanien? Fick ni reda på donators ålder? Tacksam för alla svar!
Det är klart Jag berättar hej vilt, ha ha, är en öppen bok om det mesta (fast bara mot dem jag tycker om och känner lite närmare).
Stort lycka till!
Vad kul! Ja vi har varit supernöjda med kontakten, så effektiva och trevliga!
Jag är ju 43, så just nu är jag på landet för att boosta kroppen med massa vitaminer och mineraler, smoothies, nyttig mat och så går jag 13 km om dagen för att gå ned mer i vikt.
Hoppas det går bra för dig där! En annan tjej vars blogg jag följer har precis plussat. Du får uppdatera här i forumet ifall du inte har en blogg?
Och bu uppdatering från mig samt en fråga om mängden progesteron:
Idag fick vi klartecken att upptining startar för befruktning imorgon. Mina värden var perfekta och likaså min slemhinna. :)
Planerad ET på fredag om allt går bra med befruktningen och delningen.
Hur mkt progesteron får/fick ni?
Jag får från imorgon Lutinus x 3 samt även Duphaston x 3 (orala piller). Någon som får injektioner? Läst att Prolutex ska vara bra. Frågar om det imorgon på kliniken. Känns smidigare.
Och bu uppdatering från mig samt en fråga om mängden progesteron:
Idag fick vi klartecken att upptining startar för befruktning imorgon. Mina värden var perfekta och likaså min slemhinna. :)
Planerad ET på fredag om allt går bra med befruktningen och delningen.
Hur mkt progesteron får/fick ni?
Jag får från imorgon Lutinus x 3 samt även Duphaston x 3 (orala piller). Någon som får injektioner? Läst att Prolutex ska vara bra. Frågar om det imorgon på kliniken. Känns smidigare.
Ooooh så spännande! Täta rapporter ombedes. Tog Utrogest/Utrogestan 200 mg x 3. Små runda "kulor" som man helst ska ta vaginalt men de går även att svälja (större risk f biverkningar dock). 4 dgr innan ET började jag. Tar dem fortfarande men har börjat trappa ner äääntligen (fr o m 11+0). Mindre kladdiga än Lutinus men ändå meckigt tycker jag. Injektioner har jag nog av iom min diabetes, men hade nog annars tyckt det var smidigt. Men dem ska man ta intramuskulärt har jag för mig?