• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (Micke)
    Anonym (TW) skrev 2024-02-26 16:41:12 följande:

Vet inte om mina bröst räknas som stora..känner dock ofta att männens blickar dras till mina bröst.. //

Naturligtvis är dom stora. Riktiga bomber. Mums!
  • Anonym (TW)

Så jag ska ta männens blickar som komplimanger..och vara stolt över mina bomber.. Anonym ( Micke)

• Anonym (Micke)
    Anonym (TW) skrev 2024-02-26 23:08:13 följande:

Så jag ska ta männens blickar som komplimanger..och vara stolt över mina bomber.. Anonym ( Micke)

Absolut ska du göra det. Vill se mer av dina fina tuttar.
  • Nic68

Vet inte om mina bröst räknas som stora..känner dock ofta att männens blickar dras till mina bröst.. //

Ser ut att vara riktigt fina bröst. Men helheten är ännu finare. 
  • Monleon

Frågan är så trist som svaret är lätt.

Har du stora bröst, breda höfter, långa ben, eller ett arsle knotigt som en potatisåker på Farmen... du kommer göra precis det som din eget självförtroende gör med det.

Som person kan man ha stora bröst, breda höfter, långa ben och ett arsle som varje Farmare vill sätta potatis i.

Eller vad sägs om yppiga bröstvårtor, slank midja, kort sexig kropp med ett arsle där varje Farmare vill sätta potatis i.

Från vårt perspektiv så är det inte personens egna kropp som avgör vad du tycker eller frågar om som trådstartare. Du har ju bara blottat dina egna preferenser och tja, då känner vi dig bättre. På gott och ont.

Vi föredrar en potatis än din smala fråga om hur bred uppfattning människor har om kroppar. Men i din röv vill vi gärna sätta potatis.

M&M

Potato Heads all the way
  • Firepants

Kul l se dig igen. Lika fin som förr. 
    Men vi saknar att se dina nakna bröst. 
  • Anonym (M2)
    Anonym (TW) skrev 2024-02-26 22:45:08 följande:

Tack! Anonym (M2)

Nu såg jag dina gamla bilder i tråden, du har definitivt stora och sexiga bröst. Tack för att du delar!
  • Anonym (TW)
    Anonym (M2) skrev 2024-02-27 11:07:31 följande:
    Nu såg jag dina gamla bilder i tråden, du har definitivt stora och sexiga bröst. Tack för att du delar!
    Varsågod! Härligt att bara få positiva kommentarer!
  • Anonym (TW)
    Anonym (TW) skrev 2024-02-26 17:44:46 följande:

Hannah85
    Har 70G i bh storlek 

Hannah85 skrev 2024-02-26 17:19:17 följande:
    Ser ganska stora ut men svårt att säga med dagens bh:ar.