• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Stefano82
    Anonym (TW) skrev 2024-02-28 23:21:02 följande:

Testa och beställ från ?Evas underkläder? De har rosa, röda och flera olika färger. Jag har en rosa bh i strl 70I som jag har beställt därifrån. De har bh strl upp till S. 
    Jag är äldre än dig (45års åldern) men jag gillar också färge?

Ska kanske visa upp den här senare..

Ser mer av dina fler gånger!
  • Anonym (Cka)
    Anonym (TW) skrev 2024-02-28 23:21:02 följande:

Ska kanske visa upp den här senare..

Håller tummarna för det ;)
  • Anonym (Pompe)
    Anonym (hhmm) skrev 2024-02-28 22:59:25 följande:

nope.  Jag vill ha bygel bh. lyckades hitta en variant t-shirt bh. Men jag vill ha lite mer balconette,  frånknäppta med remmar och  flera färger rosa, röda. Vill ha lite sexigare underkläder.
    nu har jag bara svar vit och beigea.  

Det vore trevligt ifall du ville visa...
  • Anonym (TW)
    Anonym (hhmm) skrev 2024-02-28 22:59:25 följande:

nope.  Jag vill ha bygel bh. lyckades hitta en variant t-shirt bh. Men jag vill ha lite mer balconette,  frånknäppta med remmar och  flera färger rosa, röda. Vill ha lite sexigare underkläder.
    nu har jag bara svar vit och beigea.  

Visar upp här en rosa bh. Strl är 70I. Systerstorlek dvs motsvarar strl på 65J. Såg nu att jag har köpt den på Change ( Twilfit by Lingerie) 
  • Anonym (TW)
    Anonym (TW) skrev 2024-02-29 15:20:50 följande:
    Visar upp här en rosa bh. Strl är 70I. Systerstorlek dvs motsvarar strl på 65J. Såg nu att jag har köpt den på Change ( Twilfit by Lingerie) 

• Anonym (TW)
    Anonym (Cka) skrev 2024-02-29 01:47:08 följande:
    Håller tummarna för det ;)

• Anonym (Petra)
    Anonym (TW) skrev 2024-02-29 15:21:38 följande:
    Så vackert och kvinnligt!
  • Anonym (TW)
    Anonym (TW) skrev 2024-02-29 15:23:03 följande:
    Både den rosa bh:n & svarta bh:n är strl 70I och de passar absolut bäst just nu.👍🏻 Bästa passformen.💯
    Inser nu att jag har använt för små bh:ar..precis som flera andra kvinnor eller att mina bröst har växt igen. Så I-kupa ska jag ha. Skulle inte bli förvånad om nästa steg är att jag snart fyller ut  J eller K-kupa.. Hos en del kvinnor växer nämligen brösten när de kommer till övergångsåldern ( ca 50år). Inte ovanligt att man växer 2 strl eller flera. 
    Jag tycker att det är vackert med stora naturliga bröst!
    Jag har lärt mig uppskatta det! Jag har inga besvär med nacke & axlar. Gymmar och håller mig i form. Det vore underbart att få en naturlig K-kupa!👍🏻😃 Så kvinnligt! 
  • Anonym (TW)
    Anonym (Petra) skrev 2024-02-29 15:24:28 följande:
    Så vackert och kvinnligt!
    Tack, Petra!🙏😃
  • Anonym (TW)
    Anonym (TW) skrev 2024-02-29 15:43:54 följande:
    Både den rosa bh:n & svarta bh:n är strl 70I och de passar absolut bäst just nu.👍🏻 Bästa passformen.💯
    Inser nu att jag har använt för små bh:ar..precis som flera andra kvinnor eller att mina bröst har växt igen. Så I-kupa ska jag ha. Skulle inte bli förvånad om nästa steg är att jag snart fyller ut  J eller K-

kupa.. Hos en del kvinnor växer nämligen brösten när de kommer till övergångsåldern ( ca 50år). Inte ovanligt att man växer 2 strl eller flera. 
    Jag tycker att det är vackert med stora naturliga bröst!
    Jag har lärt mig uppskatta det! Jag har inga besvär med nacke & axlar. Gymmar och håller mig i form. Det vore underbart att få en naturlig K-kupa!👍🏻😃 Så kvinnligt! 
    Visar hur 70I bh storlek ser ut i verkligheten.. en jämförelse med äpplen 🍎🍎.🍎 x 🍎🍎 🍎