Stora bröst
Riktiga mammabröst som man fantiserade om att få knåda i tonåren. Fina!
Skickar en bild
Riktiga mammabröst som man fantiserade om att få knåda i tonåren. Fina!
Skickar en bild
Trevligt att få se dina jättestora bröst med dom jättestora vårtgårdarna igen. Det var ett tag sen och det har man saknat. Syns att du gått ner i vikt sen senast. Bra, bara de inte påverkar storleken på dina meloner bara.
Har nått min idealvikt 62 kg till mina 163 cm. BH- strl 70H.
Så jag är liten och nätt.
På vissa bilder som TW la upp förr i tiden så såg dom jättestora ut. Håller med att dom inte ser ut att platsa i denna tråd just nu men vi som var med förr fick ibland så vi teg - Riktigt blaffiga stora härliga tuttar.
Dom ser inte så jätte stora ut som Micke vill få det att låta dock, tycker jag - men det kanske bara är vinkeln som luras?
För övrigt låter din kropp väldigt fin som du beskriver den =)
Nej!
Fattar inte grejen med er män och jättepattar...
Har inte formen större betydelse än storleken?
Riktiga sladdlampor som hänger där men fina ändå.
Jag är nöjd och glad över mina hängande 70H boobs.
Det är verkligen inga bomber du sitter inne på.
Dock är dom fina ändå. Ser ut som vanliga mamma-bröst, med lite mer häng bara och det är ju inga konstigheter vid din ålder.
Ja, jag är stolt över mina bomber.
Önskar en fortsatt god jul
Vet inte om mina bröst räknas som stora..känner dock ofta att männens blickar dras till mina bröst.. //
Så jag ska ta männens blickar som komplimanger..och vara stolt över mina bomber.. Anonym ( Micke)
Dina tuttar är fantastiska och stora. Tror dom flesta män håller med om att man vill knåda dom.
Du har verkligen höjt standarden på denna tråd sen du kom in med gott gott humör och fantastiska bomber!
Naturliga bröst när dom är som vackrast.
-Snygga och sexiga..