Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Tjejer.. Kvällens mest irriterande sak skedde just .. Gaaargh.
Tog ett test innan och givetvis såg jag skugga inom tiden som knappt kunde tydas ens på kameralampa.
Gick upp till föräldrarna och åt (Tog kanske max 20-30 min)
Hade lagt en plastficka på testet (denne nuddade inte remsan) med papper under som inte suger upp vätska.
Kommer hem tar bort plastbiten och ser ett förbannat tydligt skuggstreck att jag inte ens behöver fiffla med ljuset.. Jag ser skuggan som sen smälter in i torkat urin och kan bara skymta det just nu .. Gaaarh
Så här såg det ut när jag tog bort plasten som skyddade
Jag kunde inte avgöra färgen men tro fanken strecket är lika brett som kontrollstrecket och vips så torkar strecket in efter det.
Bim +7 imorogn. inga speciella tecken på en graviditet. Tänkte ta ett test imorogn bitti, känns dock som att det kommer vara negativt.. Blää! vill ju ha ett plus nu!
Började också nyss. Eller är väl första gången vi är medvetna om när jag bör ha ÄL. Är på CD 14 så är nu i dagarna. Missat stegringen tidigare så hoppas fånga den nu.
Nu 4 kvällar efter varandra så har jag världens halsbränna och illa mående + att magen är så svullen. Gjorde ett test i förrgår bara för kul skull men de visade inget och jag vet att de är för tidigt för de, haha!
Men blir mest fundersam av varför jag mår så dåligt på kvällarna och den förbaskade halsbrännan:(
Nu 4 kvällar efter varandra så har jag världens halsbränna och illa mående + att magen är så svullen. Gjorde ett test i förrgår bara för kul skull men de visade inget och jag vet att de är för tidigt för de, haha!
Men blir mest fundersam av varför jag mår så dåligt på kvällarna och den förbaskade halsbrännan:(
Är jag ensam om känslan att redan efter äl känna att det inte blivit något? Detta är ju bara andra försöket och det är ju nästan löjligt men det är som att jag känner på mig att detta kommer att ta upp emot ett år minst? Vet inte om det är för att jag läst en del om alla det tar tid för och känner att jag absolut inte vågar ha minsta förhoppning. Är på äl+5 idag och tänker vara stenhård med att inte känna efter symptom, kommer bara bli besviken. Känner mig redan nu besviken typ... Man är ju hopplös, varför kan man inte bara ta det hela med ro :)
Negativt. Har illamåendet från helvete och hulkar mig ofta. Vill ju bara ha det där viktiga strecket på testet. Segt
Är jag ensam om känslan att redan efter äl känna att det inte blivit något? Detta är ju bara andra försöket och det är ju nästan löjligt men det är som att jag känner på mig att detta kommer att ta upp emot ett år minst? Vet inte om det är för att jag läst en del om alla det tar tid för och känner att jag absolut inte vågar ha minsta förhoppning. Är på äl+5 idag och tänker vara stenhård med att inte känna efter symptom, kommer bara bli besviken. Känner mig redan nu besviken typ... Man är ju hopplös, varför kan man inte bara ta det hela med ro :)