Mammor från Tempar/Fertility Friend
Läser här varje dag men har inte haft ork att skriva... våran kille blir en månad idag.. jag mår lite bättre, tar ingen medecin... jag kan sova nu på nätterna när han sover.. han vaknar var 3 timme, vi ger ersättning...
På dagarna e han väldigt klängig O går knappt att lämna ensam... känns tungt och jag är ofta helt slut... huvudvärk O värk i benen...! Längtar så extremt till han sover längre på nätterna...
Grattis sajowacha till din bebis:)
Gästen Gud vad jobbigt med kolik... starkt att du hanterar de så bra... tycker ni alla e så grymma som ammar.... jag orkade verkligen inte :(
Det är okej att inte amma. Hade det inte varit för att jag är så envis och så stark i tron att det kan hjälpa till att förhindra allergier (med tanke på mina) så hade jag bara delvis ammat just nu. Det är svintungt med tanke på alla sömnlösa nätter och dagar och att det bara är jag och oftast mina bröst som duger. Känner mig helt fast mellan varven och totalt slut. Har även jag haft tufft med måendet sen slutet av första veckan men inte lika illa som för dig och det börjar ge med sig. Försöker så gott det går att tänka att det blir bättre... längre fram.. och sen försöka ha humorn uppe med sambon emellanåt. Men ibland vill jag bara gräva ner mig under täcket. Du gör helt rätt som gör det som fungerar bäst för dig! Vi gör absolut inte ett bättre jobb för att vi ammar. Du gör ett toppenjobb och du är världens bästa mamma till din lilla knodd. <3