Lesbisk mamma
Min mamma jobbar som ambulans sjuksköterska hon har alltid varit stark men någonting hände.
Min mamma jobbar som ambulans sjuksköterska hon har alltid varit stark men någonting hände.
Absolut dock kommer allt bli annorlunda. Men har bestämt att jag ska bo hos pappa varje månad och att jag kan åka till henne en eller två dagar i månaden. Men hon vet ingenting om det ännu. Min lillasyster ska bo varannan vecka, dock ville mamma ha henne på heltid först. Men självklart ska pappa också få ha henne. Undra hur deras liv blir ihop? Hon vill inte leva.
Som sagt, jag ser inget grinigt i det. Bara omsorg om dig och att du ska ha en bra relation till din pappa. Nej, du kan inte belasta henne med allt just nu men det kan du inte klandra henne för. Låt henne få bli frisk i den takt hon behöver.
Mamma är inlagd ännu. Undra när hon kommer hem. Hon ska få ect eller vad det hette. Hon blir lite konstig efter sina tabletter.
Som sagt, jag ser inget grinigt i det. Bara omsorg om dig och att du ska ha en bra relation till din pappa. Nej, du kan inte belasta henne med allt just nu men det kan du inte klandra henne för. Låt henne få bli frisk i den takt hon behöver.
Skulle träffa mamma idag men fick ett sms att hon inte mådde bra, hon kan bli sur och skälla när jag inte är i skolan. Men hon vet inte hur det ligger till.
Hon skickar alltid en puss gubbe till mig. Min syster såg det och blev ett jävla liv om det. Sen skrev hon ser fram emot när jag får träffa dig.