• Humlan88

Trump som president :( vad händer nu?

Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?

• Svar på tråden Trump som president :( vad händer nu?
  • bestofthebest

Nu är det ju faktiskt så att i dessa tider att photoshop är det mycket skit. Tar man och stänger av bilder i webbläsaren så märker man att journalistiken inte håller speciellt hög klass.

• nihka
    FDFMGA skrev 2017-02-24 22:10:21 följande:
    Ja, tror du att USA kommer att överleva som demokratiskt land.

Lyckas man inte avsätta Trump så tvivlar jag.
    Om han kör på i samma anda tillräckligt länge borde han kunna avsättas för brott mot konstitutionen.
  • FDFMGA
    bestofthebest skrev 2017-02-24 22:18:48 följande:
    Nu är det ju faktiskt så att i dessa tider att photoshop är det mycket skit. Tar man och stänger av bilder i webbläsaren så märker man att journalistiken inte håller speciellt hög klass.
    Nu är det ju faktiskt så att i dessa tider att photoshop är det mycket skit. 

Det meningen skulle en svensklärare på mellanstadiet anmärka på - och då inte på grund av att du skriver "skit", utan för att meningen är ofullständig och obegriplig.

Kan vara därför du anser att journalistiken på New York Times inte håller hög klassSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    nihka skrev 2017-02-24 22:35:18 följande:
    Om han kör på i samma anda tillräckligt länge borde han kunna avsättas för brott mot konstitutionen.
    Ja, frågan är bara vad han hinner ställa till med innan dess.
  • Bullimor
    FDFMGA skrev 2017-02-24 22:38:13 följande:

Det meningen skulle en svensklärare på mellanstadiet anmärka på - och då inte på grund av att du skriver "skit", utan för att meningen är ofullständig och obegriplig.

Kan vara därför du anser att journalistiken på New York Times inte håller hög klassSkrattande
    Jag håller inte med dig om något du skriver men måste säga att du är förbannat kvick och ibland faktiskt rätt underhållande!   Skål
  • FDFMGA
    Bullimor skrev 2017-02-24 22:40:12 följande:
    Jag håller inte med dig om något du skriver men måste säga att du är förbannat kvick och ibland faktiskt rätt underhållande!   Skål
    Bättre du tycker jag är en outhärdlig petimeter som dessvärre alltid har rätt.

Det skålar vi på eller hurSkål
  • bestofthebest
    FDFMGA skrev 2017-02-24 22:38:13 följande:

Om du är uppmärksam så glömde jag ett par skiljetecken i andra inlägg också.
    Fast personligen ser inte vad du tycker jag ska göra med informationen. Ditt inlägg var OT. Du får träna på impulskontrollen. Din ålder framträder.

Vad New York Times har med något att göra med något jag skrev behöver du utveckla.
  • FDFMGA
    bestofthebest skrev 2017-02-24 23:00:12 följande:
    Om du är uppmärksam så glömde jag ett par skiljetecken i andra inlägg också.
    Fast personligen ser inte vad du tycker jag ska göra med informationen. Ditt inlägg var OT. Du får träna på impulskontrollen. Din ålder framträder.

Vad New York Times har med något att göra med något jag skrev behöver du utveckla.
    Det tror jag inte jag behöver.
  • Bullimor
    FDFMGA skrev 2017-02-24 22:45:25 följande:
    Bättre du tycker jag är en outhärdlig petimeter som dessvärre alltid har rätt.

Det skålar vi på eller hurSkål
    Whatever you wish sir! Skål

• nihka
    bestofthebest skrev 2017-02-24 22:18:48 följande:

Google översätt från mandarin?
Svar på tråden Trump som president :( vad händer nu?