-
Ja, det kanske är så man ska göra!Söndag skrev 2016-11-23 18:59:50 följande:Vi tyckte så synd om oss efter allt strul med hus och grejer så gick och köpte en husvagn så nu semestrar vi så istället :)
-
Men vad bra! Måste kännas skönt, så tråkigt när det blir inställt.Sops skrev 2016-11-24 07:34:06 följande:
Verkar bli en återföring för mig ändå! Hade ingen äggblåsa som växt förra veckan men igår var den på 14mm. Ska tillbaka imorgon och eventuellt ta ovitrelle så det inte krockar med klinikens helgstängning :)
Lycka till imorgon! -
Hur går det för dig, Muffins, har du testat något mer? Blir det starkare?
Hur mår ni andra ruvare? Tycker att det blir jobbigare för varje dag. Hade lite molvärk för ett par dagar sedan, men nu känner jag inget särskilt. Vaknar vid 5 varje morgon, troligen kortisonet som gör det. Trött på det här nu.
Tror att varje ruvning gör att alla minnen från tidigare ruvningar och alla år med fertilitetsproblem liksom kommer tillbaka och gör att allt känns ännu tyngre.
Samtidigt känner jag fortfarande ingen längtan efter att testa. Detta är min sista ruvning och vill inte att den ska ta slut. Knäppt. -
Söndag - ser inte heller nån bild, nu blir jag nyfiken
Sjeldan - spännande, fast jobbigt med blödandet. När ska kliniken ringa då?
Muffins - låter bra att avvakta med mer tester. Verkligen lätt att bli besatt... -
Vilken tur att det togs bort så snabbt då! Klart man inte vill ha hela livet ute på familjeliv.
Men tråkigt att det blev minus. Det är ju fortfarande tidigt, men i din sits hade jag också tänkt att det var kört. Så himla tråkigt... Förstår att det blir mycket att tänka på.
Såvitt jag vet är det relativt vanligt med FET att embryot fäster lite senare än vid färskförsök, kan ju vara bra att tänka på också.
Jag tänkte precis som du när jag gjorde FET i september och fick minus, att pluset förhoppningsvis i stället gick till någon som kämpat länge. Det funkar ju inte så, men det kändes lite bättre. -
Johjen, vad tråkigt! Förstår att du ställer in dig på att det inte blir något nu då. Men det finns absolut en möjlighet att strecket bara inte syns än. Dina symptom med flytningar osv. kan nog betyda vad som helst ...
Jag har fortfarande inte testat, 6 dagar efter FET nu. Vi ska på konsert ikväll, svärföräldrarna kommer och ska tydligen stanna ända till söndag, då jag har BIM. Så jag vet inte när testandet blir av. Tror jag låter mensen komma den här gången faktiskt. Fruktansvärt svårt att föreställa mig att det skulle ha funkat, allts känns som förra gången jag gjorde FET i september. Suck. Snart är det över i alla fall ... -
Men vad konstigt att de inte hör av sig! Dåligt.Sjeldan skrev 2016-11-24 20:07:32 följande:Inte blivit uppringd av kliniken.. lite märkligt men försöker ta det med ro. De kan ju ändå inte göra någonting!
Annars är det nog samma status som innan! Borde få mens på lördag om det inte har tagit sig.
När ska du testa? -
Spännande med diverse husprojekt! Vi flyttade in i vårt 50-talshus när jag var höggravid med första. Totalt renoveringsprojekt och vi har gjort väldigt mycket själva. Inget jag skulle rekommendera, om man säger så. Fortfarande en del kvar, men det mesta är i alla fall gjort nu.
Bygga eget låter hur häftigt som helst! -
Grattis Johjen! Underbart! Där ser du att det var för tidigt första testet. ????
Var på konsert igår + stora sonen sjuk + kan inte sova av kortisonet = helt slut idag.
BIM imorgon, men har ökat progesteronet till tre om dagen, kanske kan hålla mensen borta lite till. Om den nu kommer. -
Söndag - usch, lider med dig. Kram