Någon som ska göra FET under november?
Äsch, nu har jag riktigt ont i halsen. Ska man behöva åka på en förkylning nu också? Inte för att jag tror att det påverkar resultatet, men en sak i taget liksom ...
Äsch, nu har jag riktigt ont i halsen. Ska man behöva åka på en förkylning nu också? Inte för att jag tror att det påverkar resultatet, men en sak i taget liksom ...
Intressant, har märkt precis samma sak! Blir definitivt varmare och svettas mer av lutinus, kanske är därför?
Bimbim - nu är mina barn bara 2 och 4 år, så jag har ingen aning om hur det är att ha en tonåring. Men jag förstår att du tänker på detta och att det känns jobbigt. Det låter ändå som att det kommer att gå bra, även om det blir turbulent ett tag först. Det är väl ingen brådska att berätta heller eller?
Verkar vara en fin och barnkär tjej, det kommer att bli bra!
Fint Muffins!
Vi har ju redan två barn, så det blir absolut inga fler IVF för oss. Känner mig otroligt tacksam. Har lagt flera hundra tusen på olika typer av behandlingar genom åren, det räcker gott och väl.
Mängder av husrenoveringar här med. Hade varit trevligt att typ åka på semester nån gång ...
Vet inte om jag ska testa på fredag eller vänta tills söndag. Tror svärisarna kommer fredag och åker lördag eftermiddag. Mens borde komma söndag om det inte har funkat men kan börja blöda lite på lördag. Vill helst inte att de ska vara där när jag inser att det inte har funkat. Men vill helst inte testa alltför tidigt den här gången för det är så knäckande.
Fredag är 6 dagar efter FET (11 dagar efter ÄL) och söndag 8 dagar efter.
Hur hade ni gjort?
Jag kan inte bestämma mig för vilket som är värst, testa minus eller få mens...
Vi får helt enkelt hoppas att inget av det kommer att hända för oss!
Detta är ju min sjunde insättning och har aldrig fått plus, så det är svårt att tänka sig något annat resultat. Men sjunde gången gillt kanske?
Tack allihop! Ursäktar mig lite för min negativitet :(