Någon som ska göra FET under november?
Det gick bra! Topp poängare som höll på att kläckas <3
Har lagt in test datum i andra tråden.
Nu är det "bara" att vänta och se..
Det gick bra! Topp poängare som höll på att kläckas <3
Har lagt in test datum i andra tråden.
Nu är det "bara" att vänta och se..
Starkt positivt! Inskriven på Mödra, läkartid och VUL bokat :)
Lycka till alla som ska göra FET imorgon!
Själv ska jag på ett kompletterande ultraljud och hoppas att få klartecken på FET på söndag.
Nu kommer ju nästa nervositet, stanna där inne nu till 23/7.
Har jobbat natt och därav sovit hela dagen, känns som man missar en del! Men ni är några stycken som fört in idag och ska göra imorgon :) Lycka till alla jag håller tummarna :)
Tjooohooo allt såg exemplariskt ut för återföring så läkaren så nu har jag tid på söndag! Så skönt!
Nu börjar nervositet, ska embryot klara upptining?
Så där, då var det gjort! Allt gick jättebra och blastisen var halvvägs ute ur skalet. Coolt! Känner ett stort lugn nu. Oavsett hur det går har vi i alla fall gett de två vi hade i frysen en chans.
Johjen - stort lycka till för imorgon!
Kram på er alla och ha en skön helg!
Men oj, vad typiskt! Skönt att det löste sig, det viktigaste är ju att du kommer iväg till kliniken imorgon. Det blir fler chanser till egentid med mannen. Hoppas han snart blir frisk och att du inte är smittad. Och lycka till nu!
Sitter i väntrummet nu,upptiningen har gått bra!
Allt gick bra! Återföringen gjordes av samma läkare som satte in vår son så jag hoppas att hon för tur med sig!
Så nu är man en ruvare och den olidliga väntan är här! Är det ruvdag 1 idag då eller? Jag fick officiell testdag 4 december men med sonen testade jag på ruvdag 10 så får se om jag gör så nu..
Jag har tjuvtestat och fått ett svaaaaagt plus inom tiden och allt! Känns jättebra, men det är aldeles för tidigt för att vågar säga att jag är gravid. Kan likagärna bleknat bort i morgon. Men det känns såklart lite hoppfullt!
Tyvärr har jag haft 2 Missed abortions så även om hcgt skulle stiga perfekt nu i dagarna då börjar bara ny oro.. men jag hoppas och gråter om vartannat!
Tänk vad kul om vi får 100% lyckat resultat i den här tråden!