Någon som ska göra FET under november?
Men ingen glad gubbe idag trots äl känningar och utslag igår? Vad är det frågan om? Förut kunde jag få äl utslag i två dagar och nu bara en kväll?
Men ingen glad gubbe idag trots äl känningar och utslag igår? Vad är det frågan om? Förut kunde jag få äl utslag i två dagar och nu bara en kväll?
Många som ska göra FET på fredag!
Var det ngn mer som skulle göra i morhon precis som jag? Hade för mig det..
Sops - hoppas det ser bra ut på torsdag! Tror du att det är på gång eller hur känns det?
Nu har jag pratat med kliniken. De vill att jag kommer in på fredag och gör ett extra ultraljud för att dubbelkolla äl och att allt ser ok ut och om det gör det så blir det återföring på söndag! Hoppas på det!
Ska vi starta en lista över alla i tråden med äl, återföring och testdag?
14:20, dom ska ringa innan 12 om den inte klarat sig..
Underbart, kan ju inte bli bättre. Det här ska nog gå vägen
Ja, hon menade nog Pergotime eller liknande, tabletter som stimulerar ägglossning. Det kan användas om man inte har regelbunden ägglossning eller behöver lite extra hjälp.
Förstår att det känns segt. De kan ju kolla med blodprov om du har haft ägglossning, om det nu inte gick att fastställa säkert via VUL.
Hoppas det blir av den här månaden!
Starkt positivt! Inskriven på Mödra, läkartid och VUL bokat :)
Lycka till ni som har återföring idag! Håller tummarna!
Söndag - åh, missade att du hade återföring igår. Det är ju omöjligt att veta hur det har gått redan, men jag vet hur påfrestande det kan vara rent psykiskt att ruva.
Johjen - Hoppas det ser bra ut idag!
Sops - ja, inget annat att göra än att vänta. Får hoppas att det händer något fram till nästa vecka!
Själv har jag FET imorgon, börjar bli smått nervös. Har bara en blastis nu, lite snopet om den inte klarar upptiningen.