Någon som ska göra FET under november?
Äsch, nu har jag riktigt ont i halsen. Ska man behöva åka på en förkylning nu också? Inte för att jag tror att det påverkar resultatet, men en sak i taget liksom ...
Äsch, nu har jag riktigt ont i halsen. Ska man behöva åka på en förkylning nu också? Inte för att jag tror att det påverkar resultatet, men en sak i taget liksom ...
Har ni märkt av fett hår? Jag blir galen duschade i morse och nu är se fett igen.
Funderade om de är lutinus som spökar?
Märker inget fett hår, däremot svettas jag konstigt!
Ringde kliniken i alla fall. Sköterskan tyckte att mina blödningar verkar märkliga och skulle rådfråga en läkare. Ska bli uppringd imorgon så bara att vänta! Tur att man är van ;)
Naturlig cykel lutinus från dagen vi återförde och till testdag. varför? Inte en aning! Tror de gör så för alla faktiskt?
Naturlig cykel lutinus från dagen vi återförde och till testdag. varför? Inte en aning! Tror de gör så för alla faktiskt?
Inte för mig.. Å nu får jag ångest över att jag inte tar något progesteron men har pratat med läkare på kliniken flera gånger om detta och de anser inte att jag behöver något extra hormon.. Kände till slut att jag fick lyssna på dem, de vill ju ha så bra statistik som möjligt antar jag?! Hur vet man vad som är rätt? Det var vårt enda embryo i frysen och vi kommer inte göra någon mer ivf. Usch känns som jag borde ha legat på mer..
Testade minus i natt när jag inte kunde hålla mig längre :(
Instämmer med bimbim, en hel vecka kvar till testdag - mycket kan hända! Vilket test använde du?
:( din TD är först 30/11? Kan ju va så att det inte ger utslag än! Håller tummarna!
Jag kan säg att hade det inte blivit plus denna gången hade vi fått vänta, rent ekonomiskt. Åkte på att byta all el i huset samtidigt med inte kul att behöva låta bli pga ekonomi men det är ju rätt stora summor som ska ut! Håller bara tummarna nu för att det stannar där inne.
Har en annan sak jag funderat på! Hur ska vi berätta för tonårs dottern?
Va ren cirkus här när jag träffade min nuvarande man, hjälpte ju inte till att hennes pappa spädde på "hatet" pga svartsjuka. Detta gick över när hon insåg att det spelar ingen roll hur illa hon beter sig han kommer inte flytta ändå! Så numera är han en trygghet och hon vet han ställer upp och finns här både för henne och syskonen. Men oturligt nog traskade hon in i sovrummet vid ett olämpligt tillfälle, smög in när hon skulle varit hos pappan! Vilket liv det blev! Hon har ADD bl.a. Ogillar överlag att dela mig med syskonen och min nya man. Trots att hon får mer tid med mig när han gärna har de små! Misstänker att det kommer förvandlas till ett mindre katastrof område här när hon förstår att jag är gravid (vilket innebär i hennes värld skitäckligt sex) naturligtvis vänjer även hon sig vid detta men jag bävar för att behöva rida ut den stormen!
Hon har haft det lite jobbigt i skolan och har en del ångest problem, samtal på BUP och medicin mot koncentrations svårigheterna. Samtidigt är hon ju världens snällaste omtänksammaste storasyster, brukar sitta barnvakt till mosters 2 åring och är fantastiskt ansvarsfull med mindre barn!
Suck blev långt men fy vad detta gnager i huvudet!