• Söndag

Någon som ska göra FET under november?

Hemflyttad skrev 2016-11-18 09:12:37 följande:

Lycka till ni som har återföring idag! Håller tummarna!

Söndag - åh, missade att du hade återföring igår. Det är ju omöjligt att veta hur det har gått redan, men jag vet hur påfrestande det kan vara rent psykiskt att ruva.

Johjen - Hoppas det ser bra ut idag!

Sops - ja, inget annat att göra än att vänta. Får hoppas att det händer något fram till nästa vecka!

Själv har jag FET imorgon, börjar bli smått nervös. Har bara en blastis nu, lite snopet om den inte klarar upptiningen.

Ja fy ! Väntan är hemsk!!

Förstår att du är nervös spännande!!
  • Söndag
    johjen skrev 2016-11-20 09:13:39 följande:

Ja så typiskt!

Snart min tur, nervös nu..

Spännande!! Lycka till :)
  • Söndag
    Muffins2017 skrev 2016-11-20 13:12:16 följande:

Håller tummarna!

Själv är jag på ruvardag 4. Känner att jag håller på att bli tokig snart. Är ju motsvarande äl + 9 och det var då jag plussade med sonen.

Om det här inte funkar så ksnske det är slut med syskonförsök.

Ska du tjyvtesta?
  • Söndag
    Muffins2017 skrev 2016-11-20 16:01:50 följande:

Jag har tjuvtestat och fått ett svaaaaagt plus inom tiden och allt! Känns jättebra, men det är aldeles för tidigt för att vågar säga att jag är gravid. Kan likagärna bleknat bort i morgon. Men det känns såklart lite hoppfullt!

Tyvärr har jag haft 2 Missed abortions så även om hcgt skulle stiga perfekt nu i dagarna då börjar bara ny oro.. men jag hoppas och gråter om vartannat!

Tänk vad kul om vi får 100% lyckat resultat i den här tråden!

Å va spännande!! Ja tänk om alla skulle få barn i augusti :)

Jag är så himla sugen på att fusktesta... svagt plus på dag 5 sist... men tänk va besviken jag blir om de är minus :/
  • Söndag

Fy va jag är trött!! Sov 12 timmar inatt och skulle gärna sova lite till!! Dessutom med en hemsk huvudvärk!! Tiden går alldeles för sakta!

• Söndag

Jag tror jag kommer tjyvtesta på onsdag redan... då plussade jag förra gången.

• Söndag
    johjen skrev 2016-11-21 12:51:34 följande:

Också sjukt trött och oengagerad på jobbet.. Ska dessutom sluta om 5 veckor och börja på nytt jobb efter jul så känner mig ganska så ointresserad av att jobba nu.

Å de förstår jag! Jag blev kallad på intervju för nytt jobb idag så svårt är ju egentligen kanske inte riktigt läge att byta just nu....
  • Söndag
    Sjeldan skrev 2016-11-21 21:33:49 följande:

Jag fortsätter visst att blöda... Förstår ingenting, tredje dagen nu. Förra gången började jag ju blöda på rd5, vad tror ni det här handlar om?

Tar du nå hormoner? Märkligt! Ring och rådfråga kliniken i morgon
  • Söndag
    johjen skrev 2016-11-22 06:07:08 följande:

Ruvdag 2, väntan är olidlig!

Igår tyckte jag kände av lite ömhet i brösten och magen är konstant uppblåst, det har den varit sen insättningen. Trötthet och huvudvärk också.. Sambon varit sjuk precis så det kan ju vara så att jag också är på väg att bli sjuk?!

Ha en fin dag alla!

Samma här svullen mage, trött och ont i huvudet!!

Funderar jag lite har jag nog fler symtom än så iofs känner att jag blir lite knäpp àv att spekulera! Sambon är övertygad om att jag är gravid får se om han har rätt..
Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?