Någon som ska göra FET under november?
Jag har dragit ner på kaffe sedan jag var gravid i somras. Försökt att inte öka på det.
Jag har dragit ner på kaffe sedan jag var gravid i somras. Försökt att inte öka på det.
Jag var på ultraljud idag igen. Var ett helvete att komma dit för trafiken var kaos så jag blev jättesen.
Hursomhelst hade blåsan växt från 11mm i fredags till 14mm idag. Går seeegt trots menopur, av ngn anledning, suck..
ska dit igen på torsdag och hoppas på att få en tid och dag för ovitrellen så man kan börja planera Falun resan.
Ja progesteronet skjuter ju upp det.
Nu äntligen var äggblåsan 2 cm så det blir ovitrelle i kväll och återföring nästa onsdag!
Samma här, förut visste många runtom, men nu har jag inte berättat för någon förutom en ivf kompis. Vet inte varför men känns bäst.
Ang vul och stimulerat eller ej så gjorde jag ostimulerat förra gången och då fick jag göra vul vid omslag. Den hör gången stimulerat och flera vul.
Om man har regelbunden cykel och kör ostimulerat så behöver man inte göra vul alltid tror jag.
Du menar om vi har sex runt äl?
Min läkare sa att vi fick det ock att det var ok. Förövrigt han som tog upp det och inte jag. Men sen
Visade det sig att jag hade 2 ägg på G och därmed risk för trillingar så då blev det sexförbud (ja den barnalstrande sorten i alla fall).
ASE:
Känner också den oron, har återföring på onsdag.
Men tror att dom flesta klarar upptiningen. Har läst så höga siffror dom 90%
Jag har en 5 dagars blasto!
Johjen:
Dom räknar från i morgon så det blir på söndag om du har 5 dagars. Tror jag
Men ingen glad gubbe idag trots äl känningar och utslag igår? Vad är det frågan om? Förut kunde jag få äl utslag i två dagar och nu bara en kväll?