ivf / äd 2016/ 2017?
Vill också bara säga att det är otroligt vilken kraft o tålamod som finns i den här tråden. Jag är inte så aktiv men tittar in då o då, är jag här för mkt blir det för mkt tankar som cirkulerar om barn o det klarar jag inte. Jag hoppas så innerligt att vi alla en dag får krama om det där lilla knyttet..
Själv är jag på väg att kasta in handduken, orkar inte med så mkt mer. Har knaprat Prasteron i två månader, sprayat i snart tre veckor och befinner mig på BOTTEN. Har blött konstant i fem veckor, sen innan påsk, tar aldrig slut. Känner mig så trött o urlakad, kommer knappt ens ur sängen. Ivf Falun återkopplar inte, har försökt nå dem sen i söndags, ingen kontakt. :(
Uppdatering: till slut ringde kliniken i Falun tillbaks. Efter att de hört om mina långvariga blödningar var deras rekommendation att jag ska avbryta all behandling. Det är ingen idé att gå vidare anser dem eftersom de inte vet var i cykeln jag befinner mig. Det är osannolikt att jag skulle vara nedreglerad när jag fortfarande blöder så mkt som jag gör (vissa dagar blir hela toalettstolen röd när jag kissar). De sade att vi får se om jag kan påbörja Prasteron och sedan Synarela längre fram, men då blir det efter sommaren eftersom de stänger om en månad ungefär. Alla dessa veckor och månader med tabletter och spray har alltså varit helt förgäves. Jag får inte ens ett försök på IVF. Jag är så knäckt, håller på att gå ner mig i en djup kris.
Och jag hoppas också vi alla lyckas härinne på något sätt.
Kommer ihåg du har ägg sen du var 38, stämmer eller? De skulle jag prova med sen, när cykeln stabiliserar sig. Då går du inte genom så lång hormonbehandling.