Jessy01 skrev 2017-05-18 06:10:34 följande:
Superfurry Grattis till startade!!! Håller alla tummar och tår!!! :)
Då kör vi tillsammans :) Jag började spruta igår!
Samma funderingar som du....de sa jag skulle börja på dag 1 av mens
samt ta 450 ie av menopur. Kändes för högt då sist
jag tog hög dos hade alla fragment.
Jag kör faktiskt lite på eget bevåg och dragit ner till 340 ca. Som du tänker...hellre
bättre kvalité än fler ägg! No fried eggs please :)
Ska läsa igenom tråden lite under dagen! Kram alla!
Hej Jessy! Vad kul att du e tillbaka!! Haha jag har samma, min sambo säger att jag inte ska läsa och skriva en massa på internet (läs familjeliv) men jag har sagt att jag får en massa tips och får råd och skriva av mig och nu säger han inget :)
Vad skoj att vi började på exakt samma dag! :) Jag tar 300 och ett klick ovitrelle. Håller alla tummar för oss!!!
Maran en fråga till dig, Jag har använt den ovitrellen som jag hade sen sist eftersom den legat i kylskåp och den har ju fyra månaders utgångsdatum och går ut i juni men nu kom jag på att den går ju ut snabbare när den e öppen! Hjälp och jag ha redan tagit ett klick!! Du som är gammal farmaceut, vad händer om jag tar för gammal HCG? Eller kanske det inte händer nåt men den har ingen verkan? Jag e så klantig! har för mycket i huvudet nu snart är det betygssättning och det är körigt på jobbet....!
shrigley skrev 2017-05-18 18:08:24 följande:
Grattis Maran! ???? Hoppas på lite egen tur snart..
det positiva är att jag slutade blöda till slut, efter 5-6 v.. jag var nedreglerad när jag tog blodprov i måndags, och igår kväll började jag med sprutor. Bara detta en bedrift för mig just nu, så illa är det. Nytt blodprov nästa måndag, och UL nästa fredag så får vi se. Kör nu maxdos på allt, 450 Gonal-F o mår ganska illa.... ????
Vad skönt Shrigley! äntligen har du slutat blöda och du e också igång! vi är ju riktigt synkade här allihopa!! Vad skoj och hoppas precis som maran skrev att vi blir ett gäng ruvare!! :)
Nu ska jag vila mig lite och imorgon slutar jag lite tidigare och har faktisk ett nytt UL imorgon och det tyckte jag var tidigt men ja doctors order :O
Sen så jag ska ut till solen och det samma på lördag!
Kram alla!