IVF på gång i vinter, fler som är i samma läge?
Menopur ska jag ta varje dag. Vid första genomgången fick jag prova med en spruta med vatten i. De visade också hur jag skulle blanda för det är en liten behållare med pulver och sedan en spruta med vätska om jag inte minns fel. Det är bland annat lite sådant jag vill gå igenom imorgon.
Jag blev rätt ställd när jag skulle prova spruta mig själv men blev glad över att det inte gjorde så ont. Jag har ju lite att ta i på magen ;-P
Tre månader utan mens, det måste ha varit skönt? Kroppen är underligt, det är säkert något som vill ut precis som du skriver. Undrar bara vad?
Jag tyckte inte heller det gjorde ont faktiskt. =) Medicinen kanske svider sen, jag vet inte. Ah, ja då är det bra att dubbelkolla igen. =) Man vill ju göra allt rätt som sagt.
Ja det har varit skönt. =) Nu väntade vi ju på remiss ändå så det var ju en trevlig paus. =)
Ja den är ju det. Men det kanske inte är så konstigt när man bråkar med alla hormoner hit och dit, stackars kropp. Det är mörkt blod så är ju inte nåt nytt färskt heller.