BIM December 2016
Oj vad svårt! När har du bim?
Oj vad svårt! När har du bim?
Alltså är det som allt annat, ett tvetydigt symtom. Det kan ske oavsett!
Vad menar du med trefasiska kurvor?
Eftersom testen är blanka (vad jag kan se) så skulle jag gå på bim -3. Tog du inga äl tester?
Aha, ok! Min temp har dock legat så högt innan dippen, så det känns inte riktigt möjligt i mitt fall, men vi får se.. :)
Men oj vad svårt! Men gå på sista äl då :) skulle jag göra :) nu håller vi tummarna!
Är det någon mer än jag och min vän som ser detta. Taget nyss och fotat efter 3 min, ej redigerad.
En antydan ser jag tror jag! Vet dock inte om jag skulle lita på det när det är så svagt, många sådana tester ger en svag skugga oavsett :/ Vilken dag är du på? :) Håller såklart tummarna!!
Lägger in en bild hur det ser ut efter tiden också.
Oj den hamnade på fel ledd.
Hmm, svårt att säga då! Men visst, på BIM-2 kan det vara så pass svagt, är ju så olika det där :) Testa imorgon igen! Är det starkare då verkar det hoppfullt, är det däremot likadant låter det lite lurt i mina öron!
Ja men i så fall borde det ju vara graviditet! Tempar du? :)
Kikade! Ja svårt att läsa ut något från den, men graferna säger ju oftast inte så mycket förrän precis vid BIM möjligtvis! Men hoppas verkligen :) Har du några symtom?
Var helt säker att ja inte var gravid. Är på bim-3 tog, tig test och det blev ett starkt plus direkt. Var tvungen att ta ett digitalt och där stod det gravid! Har tre dagar kvar till bim men hur är det möjligt att det står gravid 2-3 veckor?
Bim idag ingen mens i sikte men känns som den skulle vara på väg(har gjort det i eN vecka nu).
Negativt på clearblue men:
Är det bara jag som ser två sträck eller är det inbillning som vanligt?!
Grattis alla som plussat! Gott nytt år!