• FrökenE1985

BIM December 2016

Mirabelle24 skrev 2016-12-07 20:57:43 följande:

Vad tolkar ni som mens? Fick blodblandad flytning förut och lite mensvärk och tänkte att "Happ, här kommer den", det var för säkert 4h sen och efter det har det knappt kommit någonting alls. Ska man räkna det som att jag fick mens idag eller ska man vänta till när det "kommer massor?".

Om jag skulle räkna det som mens idag hade jag bara en lutealfas på 11 dagar? Det känns ju galet kort!?

Kan man förlänga den fasen till nästa månad på något sätt?

Jag skulle räkna det som spottings bara.
  • FrökenE1985
    Mirabelle24 skrev 2016-12-07 20:57:43 följande:

Vad tolkar ni som mens? Fick blodblandad flytning förut och lite mensvärk och tänkte att "Happ, här kommer den", det var för säkert 4h sen och efter det har det knappt kommit någonting alls. Ska man räkna det som att jag fick mens idag eller ska man vänta till när det "kommer massor?".

Om jag skulle räkna det som mens idag hade jag bara en lutealfas på 11 dagar? Det känns ju galet kort!?

Kan man förlänga den fasen till nästa månad på något sätt?

Kanske är en nidis till och med kom jag på. Håller tummarna för det iaf.
  • FrökenE1985
    mixXi skrev 2016-12-09 07:00:35 följande:

Här kommer en till förvirrad person.

Äl+11. Kan det stämma? Det är ju nåt där. Försökt ett år och aldrig fått nåt liknande. Vågat inte hoppas. Blir ett digitalt typ söndag (imorgon ska jag jobba hela dagen så tror inte jag klarat av att fokusera om jag tar testet innan =p)

Helt klart positivt! Grattis!
  • FrökenE1985

Bim idag. Ingen mens än så länge och tempen är fortsatt hög. Inväntar test som bör komma med posten idag. Hållt mig i 6 timmar nu för att kunna testa. Haha

• FrökenE1985
    heel skrev 2016-12-09 16:55:08 följande:

Hur har det gått? Har posten kommit ännu? ;)

Den kom tillslut. Men bara svagt knappt synbart streck. Så kanske ge det nån dag till eller två. Hopper lever än!
  • FrökenE1985
    anonymis3ns skrev 2016-12-12 12:02:15 följande:

Nä, det kanske inte har det. Vet inte vad vetenskapen säger?! Antar att det kan variera som allt annat med kvinnans kropp. ;) Men undra vad det beror på om det inte har med det att göra, en dipp en vecka efter äl ungefär!?

Dippen beror troligen på att östrogenet stiger igen och möter progesteronet. Därför förekommer det även i "icke-gravid-grafer". Progesteronet har jag läst är en "förfas" innan det ombildas till östrogen. Minns inte var jag läst det och kan minnas fel. Men tror jag hittade det när jag läste runt om progesteronkrämer.
  • FrökenE1985
    Sally8585 skrev 2016-12-12 12:21:24 följande:

Ser ni? :-O

Det ser ju onekligen ut att ha ökat! Spännande!
  • FrökenE1985
    Sally8585 skrev 2016-12-12 12:28:09 följande:

Uach är så nervös så jag mår illa :'D

Det skulle jag också vara. Håller tummarna stenhårt för dig!
  • FrökenE1985
    Sally8585 skrev 2016-12-12 12:31:53 följande:

Tack snälla du :-* Hue går det för dig? <3

Jag känner mig ganska förvirrad. Börjar tro att jag hade äl senare ändå. Lekte lite med ff... så nu vet jag inte vad jag ska gå efter. Och så är jag ju testoman deluxe. Haha

Svar på tråden BIM December 2016