• FrökenE1985

BIM December 2016

Verkar redan vara äl på gång för mig. Så glad att den verkar komma så tidigt. Nästa bim för mig blir runt 9 december.

Testerna på bilden tagna igår vid 13, 16 och 23 samt idag vid 8 och 11 (översta taget sist).

• FrökenE1985
    Too tiki skrev 2016-11-25 18:05:02 följande:

Hoppar över till denna tråden då tant röd kom idag :(

Nej vad tråkigt! Jag som hoppades så för dig!
  • FrökenE1985
    Mamma91a skrev 2016-11-29 11:31:27 följande:

Har ni några känningar?

Jag har BIM på måndag enligt ÄL, jag mår lite illa men jag tror inte att jag är gravid ???? kände som ett hugg på ena sidan i söndags. Men hur många dagar tar det för ägget att fästa? Kan det ha varit det?

Kan ta 5-12 dagar innan ägget fäster. Men normalt 7-10 dagar.

• FrökenE1985
    crx skrev 2016-12-01 10:48:04 följande:

Hej alla och ett stort fett HJÄLP!

Var tidigare i november-tråden då jag trodde mig ev vara gravid! Blev så besviken när det var spökstreck. Då var det oplanerat men denna månad så smygkör jag.

Min kära man har sagt att han vill ha barn och att det ej spelar roll när så Hahaha.... då kör jag i smyg! ;)

Nu trodde jag att äl var först lörd/sönd men tempen hoppade upp i natt fr 36.4 till 36.9! Och ett test i morse är nästan positivt (eller positivt) och så ska fanskapet på JULBORD ikväll!!!!!

Vad tror ni tjejer, är det för sent i natt eller i morgon bitti med sex? HJÄÄÄÄÄÄÄLP

Hmm... tempen indikerar ju på att ägglossningen var igår och ägget lever i 12-24 timmar. Sen tar det även ett tag för spermierna att ta sig till ägget. Så matematiskt ser det ju inte så lovande ut. Men mös ni till det under 0-5 dagar innan igår så finns ju chansen att det tar sig ändå. Sen rekommenderar jag att täcka upp ikväll också när han kommer hem. Chansen finns ju trots allt fortfarande oavsett. Lycka till!
  • FrökenE1985
    crx skrev 2016-12-01 12:36:58 följande:

Men igår kväll var den 36.4 typ vid 22-tiden. Och har varit låg i flera dagar. :D

Försöka få honom att avstå julbordet menar du? Haha då kommer han ju förstå vad det är, vi har pratat. Och han önskar att det inte blir så krystat "nu ska vi ligga och göra en bebis" ^^

Högre temp får man dagen efter ägglossning skett. Och det är morgontempen man går efter. Så fortsätter sin morgontemp att vara hög så skedde ägglossningen troligast igår.
  • FrökenE1985
    kvinna29årskåne skrev 2016-12-02 10:43:08 följande:

Bim ev. 30 december. Får se om det kan bli ett plus och ett bra slut på 2016...:)

Håller tummarna! Tycker banne mig det är din tur nu!!!
  • FrökenE1985
    Livetsgång skrev 2016-12-02 13:15:15 följande:

Haha här va det tvärtom.. Han släppte simmarna lösa så fort han bara kunde haha. Han körde slut på sig själv totalt haha

Samma lika här hemma! Haha
  • FrökenE1985
    Livetsgång skrev 2016-12-03 07:37:09 följande:

Tempen håller sig ännu hög trots den hoppar lite som ett ekg :)

Min temp dippade lite idag för mig med. Fascinerande hur likt våra kurvor verkar uppföra sig.

• FrökenE1985
    Ia82F skrev 2016-12-04 14:05:58 följande:

var så säker att mensen skulle komma! Men shiit plussade idag

Härligt! Stort GRATTIS och lycka till!
  • FrökenE1985
    Clefairy skrev 2016-12-05 09:39:49 följande:

Alltså herregud, jag är två dagar över tiden idag och tog ett test bara för att. Tog det och duschade på en gång, kollade inte på det. När jag kom ur duschen såg jag detta

Jag är i chock! Verkligen fullkomlig chock. Och tror inte riktigt på det, tog jag testet fel eller läste jag av det efter mer än fem minuter eller vad som helst. Alltså vad tror ni, kan det bli såhär starkt om man råkar ta det fel eller titta lite efter tiden? Duschade nog i max fem minuter, sen kollade jag. Är nervös för jag har inga symtom och allt känns som vanligt.. Vågar inte tro på det.

Trodde aldrig att jag skulle plussa i hela mitt liv!

Åh vad roligt! Stort GRATTIS!!!
Svar på tråden BIM December 2016