Linda2barnsmamma skrev 2016-11-21 11:26:10 följande:
Hahah min man kallar familjeliv för min nya hobby och min nästa man
... han nördar ps4 o pillar ute i garaget... haha .. våra ungar är lite av varje. .
Den ena tycker om musik , sång , rosa o allt med glitter
Den andre traktorer , bilar , crossar och SMUTS .. ändå är de två flickor
1 av varje. . Haha
Ja men dom där flytningar blir jag inte klok på... dom ser annorlunda ut varje dag.. ska ja följa listan på ägglossningsflytningar så är ja fertil varje dag
... haha ja fattar NADA .
Ja de kanske blir lite irritation om man pillar i fiffi.. hahahha mysigt de lät då.. urk. Haha
Ja men i den här tråden är vi ju typ bara 3 som skriver så de e bara o skriva på.. det blev allt möjligt i denna tråd.. skönt att skriva av sig ibland oxå
så skriv på du !
Ja måste nog ringa läkaren sen . Har fått sån ruskig smärta över båda njurarna. I 3 dagar nu. Kanske förklarar mina toabesök? Men har inte haft ont alls när ja går på toa , inget svidande el så. Kanske gått förbi o upp till njurarna direkt ? Vill bara tjuta imellan åt när jag böjer mig... usch. Försöker dricka mycket vatten så vi får se...
Haha ja ja har ändå fått 2 barn o vet fortfarande inte hur min kropp fungerar
Ja barn är allt bra olika xD Jag själv va nått mellanting klädde mig som en pojkflicka och lekte med både barbies och traktorer xD
Hmm skumt det där med dina flytningar.
Haha ja man brukar ju inte direkt rota runt i Fiffi och möblera om så tro fanken hon blir irriterad när man gör olaga intrång haha.
Jo det är skönt att kunna skriva av sig som du säger.
För mig är det alltid lättare att skriva om sånt här jag menar det är ju inte så fräscht att sätta sig på ett café och börja prata flytningar, konsistens m:m haha.
Ja nog ska du kolla upp det.
Kan ju vara njursten, njuren som låst sig eller dylikt.
Vet hur ont det gör tyvärr fick själv för ett och ett halft år sen akut njursten + UVI samtidigt och har ju även haft probem med ena njuren förr där det låst sig.. Urg de smärtorna önskar jag inte ens djävulen själv :O.
Nog för att man vill undvika vården så gott man kan men njuren måste kollas upp.