Ni som planerar barn hösten 2016
Och jag går ändå på Inderal varje kväll som ska lugna ner hjärtslagen
Det är så skumt likt ; ) ja tror sprutan spökar i min kropp. Ja vill bara att den går ut så ja slipper detta... ussscchhh. ..
Ja då e de ju stor skillnad för dig. :) hört att pulsen blir högre om man är gravid oxå.. men som sagt , det återstår väl att se :D
Hehe ok.. nja min syster fick högt blodtryck o hög puls av concerta när hon använt det ca 3 månader.. men det kan ju variera. Vissa behöver inte känna / få nån biverkning ..
Vet inte om ja frågat om ni har barn sen innan ? Hur gamla är ni ? :) har ni försökt länge nu o få barn ?
Ja okej. Ja men de låter väl vettigt att fråga så du vet om det beror på det el inte ...
Ok. Så kul :) hihi.
Haha va han va rolig då.. inte vanligt att det är killen som ger hintar om det .. det ska han ha eloge för tycker ja. :) ...
Hehe det är så roligt att höra... min man pratar inte mycket alls om känslor.. men frågar ja nått så svarar han givetvis... och nu har han börjat längta efter en tredje ;) våra är ju trots allt 5 o 7 , men vi är ju ganska unga än så länge vi oxå..
Bra att du kollar en extra gång med läkaren så allt står bra till lycka till
Hahahha TROTS ??? Bara förnamnet.. haha. 5 åringen utreds för adhd så hon är igång 24 timmar om dygnet.. haha 7 åringen är i sin egna trotsiga lilla värld där alla är dumma o allt är fult
Det är tur dom har sina charmiga sidor oxå ;)
Haha du blir varse det senare
Haha ja men så kan de vara. Ibland är man mer blödig en vanligt. ;)
Har du haft psoriasis hela livet eller fått det på senare år ?
Ja men gud vad skönt att du fick hjälp fort. Det kan ju vara skönt att få veta allt och möjligtvis behandla och så nu när ni vill börja Bebis verkstad oxå :)
De där med sjukdomar i släkten är inge vidare.. vår består mest av mag/tarm sjukdomar , giftstruma o cancer. Så har haft många kontroller för allt då jag haft små knölar som punkterats o så. Men en ingen fara
Men man blir ju ändå lite nojig så fort man känner nått..
Nu inväntar ja utgången av sprutan sen får vi se när verkstan sätts igång.. vet inte om vi börjar direkt el till december ;)
Asså blir inte klok på dessa ÄL test. Fast nu tog jag detta på morgonen dum som jag är.... Är detta positivt? Ska jag ta ett nytt sen igen och jämföra? Något händer i min kropp vare sig det är min mens, ÄL eller gravid.
Men gravtesten är fortfarande negativa då det inte är många dagar sen vi hade samlag. Har en känsla att jag är gravid.. Men ändå inte. Men mensen kommer ju inte liksom?! Vad händer :(
Asså blir inte klok på dessa ÄL test. Fast nu tog jag detta på morgonen dum som jag är.... Är detta positivt? Ska jag ta ett nytt sen igen och jämföra? Något händer i min kropp vare sig det är min mens, ÄL eller gravid.
Men gravtesten är fortfarande negativa då det inte är många dagar sen vi hade samlag. Har en känsla att jag är gravid.. Men ändå inte. Men mensen kommer ju inte liksom?! Vad händer :(