Linda2barnsmamma skrev 2016-11-15 11:56:31 följande:
Hm.. kanske är nått som är på g med mig då .. haha så ja slipper känna mig som ett pms monster med ruggiga flytningar
Men stackars dig. . Ja hoppas du tar dig igenom allt. Och att du får en tid snart :) !
Hahahha dom är otåliga dessa karlar.. haha. Dom skulle gå igenom det vi går igenom 1 gång. . Sen skulle dom sluta fråga :P
PMS har jag aldrig fått veta hur det är man kanske ska vara glad för det :P haha
5:e dagen nu av mens och nu börjar den försvinna.
Haha att man kan vara så lycklig att datumen både från Okt och Nov är på exakt datum och att denna månaden ja då va/är det en sån typisk mens men helvetes rumblande i magen med gaser så sambon springer sin väg, toabesök, tampong efter tampong och smärtan i korsryggen ska vi inte tala om. Känner mig som en tant över 90 imellanåt haha.
Visst Okt var väldigt sparsam men det va icke denna månaden :P
Har tillomed en tempsänkning :O
Låg ju på gott över 37,4 grader då jag hade skumma flytningen. Nu under mensen ligger/låg jag på rundan 36,9 och idag när mensen börjar försvinna dippade min temp ner till det normala 36,4 grader.
Förhoppningsvis sista tampongen man använde nu, knappt något alls på den efter nattens sömn :) Finns inget värre än att använda dom där Super Ultra iomed normala läcker igenom, "ofräscheten själv" :P
Men men bara på det igen :D
Kalender app installerad
Lära mig tempa
Enligt kalender börjar min fertilitet den 21 November och ÄL sker enligt den 26 Nov så jag får muta mannen här hemma haha :P
Ang VC, ska ringa VC skut idag usch två tår är lila/blå nu :O
haha ja karlar är iförstående. Hade lätt bett min byta kropp med mig där han fått känna på både mens, ÄL och eventuell graviditet :P Tror inte han sagt så mycket efter det haha :P