Ni som planerar barn hösten 2016
Någon mer som planerar graviditet i höst? :)
Någon mer som planerar graviditet i höst? :)
Jag hänger gärna med tog ut min mirena 29/9 då min pojkvän bestämt sig för att han inte vill vänta längre visade sig att den redan var påväg ut
Kände en vecka efter uttaget att något hände med kroppen och förmodar efter känslan då att ägglossningen skedde fredag/lördag morgon.. min pojkvän kom av en slump hit just de dagarna så hoppas på ett +
Vet inte riktigt när min bim skulle vara då mensen inte har kommit igång ännu... har läst att det brukar vara ca 14 dagar
Hej. Välkommen hit :)
Vad kul för er. Jag hoppas det tar sig . Jag har ingen aning om de där med mens o ägglossning o allt som hör till. Har inte haft mens på 9 år. Antingen har ja haft preventivmedel el varit gravid.. ;)
Hur gamla är ni ? :) barn sen innan ?
Virvlande89! Hur går det för er ? :)
Hej. Välkommen hit :)
Vad kul för er. Jag hoppas det tar sig . Jag har ingen aning om de där med mens o ägglossning o allt som hör till. Har inte haft mens på 9 år. Antingen har ja haft preventivmedel el varit gravid.. ;)
Hur gamla är ni ? :) barn sen innan ?
Ja okey
Ja men ja hoppas verkligen de tar sig för er. Min spruta går som sagt ut om 3 veckor typ.. sen får vi se .. haha . Om vi avvaktar ett tag el kör direkt. Har precis opererat båda mina händer för karpaltunnel och morbus de quervein. . Så vill få de lite läkt först ;)
Kul att vi blir fler här :)
Vet ni hur man ändrar sitt användarnamn? Jobbigt att kryssa i anonym. Har nämligen ett användarnamn som är konstigt , haha.
Gud jag känner mig lite gravid, eller vad jag tror kan vara så.
Man kan ju känna mer när man tänker efter bara för att man vill.
Bim på torsdag så ivrig att testa så det är sjukt.
Ja vi blir fler o fler..
Ja undrar hur man ändrar presentationen .. haha så ja kan inte hjälpa dig ialf hihi.
Testa inte för tidigt bara. Och tänk på att man kan plussa senare en vanligt ;) ja testa med andra flickan i vecka 5 o 6 som visade negativt. . Plussade inte fören vecka 8... jätte märkligt.
Håll oss uppdaterade !
Kul att vi blir fler här :)
Vet ni hur man ändrar sitt användarnamn? Jobbigt att kryssa i anonym. Har nämligen ett användarnamn som är konstigt , haha.
Gud jag känner mig lite gravid, eller vad jag tror kan vara så.
Man kan ju känna mer när man tänker efter bara för att man vill.
Bim på torsdag så ivrig att testa så det är sjukt.
Virvlande89! Hur går det för er ? :)
Är ju ny på detta forum och har noll koll på alla förkortningar! Äl har jag räknat ut står för ägglossning, men bim? Vad är det egentligen? :P