Ni som planerar barn hösten 2016
Någon mer som planerar graviditet i höst? :)
Någon mer som planerar graviditet i höst? :)
Jaaaag! =D
Kul :) min p spruta går ur kroppen i november , sen får vi se vad som händer . Vi kan ju följas åt och stötta varandra.
Såg att jag skrev i din tråd tidigare ????
Såg att jag skrev i din tråd tidigare ????
Ja precis. :) får ja fråga hur gamla ni är ? Har du/ni barn sen innan ?
Ja trodde aldrig jag skulle vilja ha en tredje , men varje gång jag ser en liten söt bebis så smälter jag. Mina är 5 och 7 (snart) så de kändes dags nu.
Ja trodde aldrig jag skulle vilja ha en tredje , men varje gång jag ser en liten söt bebis så smälter jag. Mina är 5 och 7 (snart) så de kändes dags nu.
Okej :) ja man säger alltid 1 först , sen 2 sen.... haha ja. Ja sa inga mer efter 2an . Men känner att skulle ja ha 3 st så ville jag gärna ha 3 innan jag blir 30 . Sen blir det en liten sladdis så det är ju bara kul :) ! Men sen är det nog bra ! ;)
Ja det är så spännande när man börjar planera. Håll mig uppdaterad hur det går. För mig blir det om ca 1 månad vi kan börja planera. P-sprutan måste gå ur kroppen först ;)
"Sen är det nog bra" - famous last words. ;)
hur gamla är ni förresten?
Hej,
Vi försöker. Har svårt med regelbunden mens efter att ha tagit ut hormonspiralen i början av augusti.
Inget plus förra månaden , hoppad på ett denna månaden. Tänkt testa om 3dagar. Gaaah lång tid kvar.
Är 26 och han 27. Inga barn ännu.
Roligt om vi kan följas åt och stötta varandra :)