• Duckan

Någon mer som vill börja äta nyttigare? Kom igen så peppar vi varandra!

Vi brukar äta en liten bit ost eller skinkor som tilltugg innan maten på fredagar, men vin i glaset så jag får i mig mina kalorier ändå.

• Duckan

Det verkligen inte illa Nyfiknatjejen. Jag är nöjd om jag får till nån av mina rehab-övningar ståendes vid skrivbordet

Min sedvanliga fredags-grit är avklarad och nu väntar en kycklingsallad.

• Duckan

Jag gissar att maken grillar på en köttbit åt oss (vi ska till landet och har då möjligheten till grill) och så blir det kanske tomat och mozzarella till  mig medan maken och dottern moffar pommes. Inte lätt att titta på alla gånger

• Duckan

Mitt BMI är helt ok, men missvisande. Mitt mål i långa loppet är att få ner min kroppsfetthalt. Helst 5%.

Eftermiddagen gick åt skogen. Var så hungrig att jag kastade i mig en näve godis, två nävar popcorn och två knäckemackor.

• Duckan

Önskar jag kunde säga detsamma som hundfolk, men ibland är det som ett hål i magen som inte går att fylla Jag är kort i rocken och bred om baken.

Igår sprang jag 12 km och åt rätt lite sen, idag har jag varit konstant hungrig. Sprang 6,5 km och nu blir det lasagne till middag. Hej hej kaloribomben

• Duckan

Höstlovs-Halloween-Fail, ätit godis nu ikväll och några pommes till middagen. (Kött med tomat och mozzarella)

Nu är det omstart som gäller. Snart.

Svar på tråden Någon mer som vill börja äta nyttigare? Kom igen så peppar vi varandra!