Min bonus försökte döda min bebis och jag kan inte släppa det
Okej. Kanske en liten välkryddad rubrik men min bonus har inte varit snäll mot min bebis. Det började när bebisen var nyfödd med att han stoppade nötter i munnen på honom för att kolla om han var allergisk. Han höll honom upponer i benen över ett stengolv, han sög in läsk i sugrör och tänkte spruta in i munnen på honom men då hann jag precis stoppa. Han har även lagt bebisen på diskbänken och gått därifrån.
Även mindre farliga saker som att balansera med honom i benen, så fort bebisen somnar är han där och petar i vagnen så han ska vakna. Visar även svartsjuka mot sin lillebror...
Nu är det över 6 månader sen han gjorde någon större elakhet men jag kan inte släppa det. Bonusens pappa litar helt och fullt på honom men jag kan bara inte göra det :/ har alltid en konstig magkänsla när bonusen är hos oss. Och ibland lämnar pappan bonusen och bebisen ensamma och klipper gräset/handlar mjölk mm. Det ger mig panikkänslor. Pappan säger att jag är skitlöjlig och att vi kan lita på bonusen igen då han har bett om ursäkt.
Bonusen är 15 år