Inlägg från: Anonym (Panikslagen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Panikslagen)

Min bonus försökte döda min bebis och jag kan inte släppa det

Okej. Kanske en liten välkryddad rubrik men min bonus har inte varit snäll mot min bebis. Det började när bebisen var nyfödd med att han stoppade nötter i munnen på honom för att kolla om han var allergisk. Han höll honom upponer i benen över ett stengolv, han sög in läsk i sugrör och tänkte spruta in i munnen på honom men då hann jag precis stoppa. Han har även lagt bebisen på diskbänken och gått därifrån.

Även mindre farliga saker som att balansera med honom i benen, så fort bebisen somnar är han där och petar i vagnen så han ska vakna. Visar även svartsjuka mot sin lillebror...

Nu är det över 6 månader sen han gjorde någon större elakhet men jag kan inte släppa det. Bonusens pappa litar helt och fullt på honom men jag kan bara inte göra det :/ har alltid en konstig magkänsla när bonusen är hos oss. Och ibland lämnar pappan bonusen och bebisen ensamma och klipper gräset/handlar mjölk mm. Det ger mig panikkänslor. Pappan säger att jag är skitlöjlig och att vi kan lita på bonusen igen då han har bett om ursäkt.

Bonusen är 15 år

• Svar på tråden Min bonus försökte döda min bebis och jag kan inte släppa det
  • Anonym (Panikslagen)

Jag har skrivit angående detta förut här på fl, men då har jag maskerat sanningen lite. Nu lägger jag korten på borden då jag skiter i om någon jag känner läser detta.

Jag har föreslagit bup men det vägrade pojken och hans föräldrar. Då kan jag inte göra något. Han bor inte hos oss men har börjat vara hos oss mer och mer och nu när jag börjat jobba efter mammaledigheten så jag kan inte ha 100% kontroll då pappan nu är hemma.

Detta har inte hållit på i 6 månader utan för 6 månader sedan då min bebis var två månader. När jag satte ner foten så upphörde han med att göra såna här saker men jag litar inte på honom !

• Anonym (Panikslagen)

När alla säger att jag ska flytta. Jag äger huset vi bor i, sen kommer jag bli tvungen att lämna bebisen varannan vecka till pappan och DET om något kommer vara farligt. Bor jag kvar kan jag fortfarande ha hyfsad kontroll

Svar på tråden Min bonus försökte döda min bebis och jag kan inte släppa det