• Mimmsan01

BF maj-juni 2017 Göteborg

Tänkte det kunde vara kul med en grupp där kvinnor från Göteborgsområdet, som ska ha barn mellan maj och juni 2017 samlas! Oavsett ålder eller hur många barn man har sen tidigare! Så här kan tankar och funderinga rullas fritt! Kanske kan vi starta en grupp på Fb senare där vi kan följa varandra under graviditeternas gång och efteråt!

Hoppas det blir några stycken som vill va med! :)

Skriv gärna lite om er själva!

Vårt barn är beräknat till 3 juni. Jag är 24 och min fästman är 30.

• Svar på tråden BF maj-juni 2017 Göteborg
  • Mimmsan01

Alla som vill hänga på kan väl skriva här! Så om vi är tillräckligt många kan jag starta om en grupp för oss i Göteborgsområdet )

• Emmissara

Hej jag vet inte om ni tycker jag får vara med här då jag inte är permanent bosatt i göteborgsområdet. Jag bor på andra sidan Sverige men vi har sommarstuga på tjörn, har bott där i omgångar och vill gärna flytta tillbaka på heltid men går inte just nu med makens jobb men spenderar så mycket tid jag kan där. 

Är gravid i 8e veckan med mitt första barn (dock 3e graviditeten) och har bf 25 maj. 

Om det startas en fb grupp är jag gärna med om den är hemlig, och om jag får dvs :) 

• Marija1981

Hej hej väntar mitt fjärde barn bf 8 juni men skall snittas så kommer väl förmodligen ske i maj . Är 36 åt så det blir sista svängen nu ????.

• Mimmsan01

Va roligt! Grattis!! Ja men naturligtvis :) ska bara se om det finns intresse från fler så kan jag starta upp en grupp

Emmissara skrev 2016-10-08 16:23:21 följande:

Hej jag vet inte om ni tycker jag får vara med här då jag inte är permanent bosatt i göteborgsområdet. Jag bor på andra sidan Sverige men vi har sommarstuga på tjörn, har bott där i omgångar och vill gärna flytta tillbaka på heltid men går inte just nu med makens jobb men spenderar så mycket tid jag kan där. 

Är gravid i 8e veckan med mitt första barn (dock 3e graviditeten) och har bf 25 maj. 

Om det startas en fb grupp är jag gärna med om den är hemlig, och om jag får dvs :) 

• Mimmsan01

Alla göteborgare är välkomna såklart :) och är oclså på en Fb grupp. Hoppas några fler vill hänga på så kan vi starta på en

Mammis2011och2015 skrev 2016-10-06 07:48:30 följande:

Hej! Tänkte fråga om jag fick haka på här. Är egentligen beräknad i april men finns ont om göteborgsgrupper denna graviditeten. Någpn som vill följas i en fb grupp?

• Emmissara
    Mimmsan01 skrev 2016-10-09 11:03:41 följande:

Va roligt! Grattis!! Ja men naturligtvis :) ska bara se om det finns intresse från fler så kan jag starta upp en grupp

tack, och grattis till dig (och alla andra i gruppen också) :D 
  • Mimmsan01

Jag har skapat en hemlig grupp på Facebook för oss i Göteborgsområdet. Maila mig på bf2017gbg@outlook.com så bjuder Jag in er. Så ser vi hur många vi blir

Emmissara skrev 2016-10-09 12:59:05 följande:

tack, och grattis till dig (och alla andra i gruppen också) :D 

• Emmissara
    Mimmsan01 skrev 2016-10-09 14:34:15 följande:

Jag har skapat en hemlig grupp på Facebook för oss i Göteborgsområdet. Maila mig på [email protected] så bjuder Jag in er. Så ser vi hur många vi blir

har skickat mail till dig :) 
  • Mimmsan01

Har bjudit in dig! :) du får gärna bjuda in oclså om Du vet några. Har mailat i olika grupper får se under veckan om några fler trillar in

Emmissara skrev 2016-10-09 16:35:38 följande:

har skickat mail till dig :) 

Svar på tråden BF maj-juni 2017 Göteborg