• Mimmsan01

BF maj-juni 2017 Göteborg

Tänkte det kunde vara kul med en grupp där kvinnor från Göteborgsområdet, som ska ha barn mellan maj och juni 2017 samlas! Oavsett ålder eller hur många barn man har sen tidigare! Så här kan tankar och funderinga rullas fritt! Kanske kan vi starta en grupp på Fb senare där vi kan följa varandra under graviditeternas gång och efteråt!

Hoppas det blir några stycken som vill va med! :)

Skriv gärna lite om er själva!

Vårt barn är beräknat till 3 juni. Jag är 24 och min fästman är 30.

• Svar på tråden BF maj-juni 2017 Göteborg
  • Mimmsan01

Gruppen är startad :) maila mig gärna på bf2017gbg@outlook.com

Cado skrev 2016-10-08 10:07:27 följande:

Hej! Bra idé med en sån här grupp! Kul att kunna följa personer som också bor kring Göteborg! Jag hänger gärna med! Jag väntar nu mitt första barn, BF 9 juni.

• Mimmsan01

Gruppen är startad idag,

:) maila mig gärna på bf2017gbg@outlook.com

Häng gärna på!! :)

Mammis2011och2015 skrev 2016-10-06 07:48:30 följande:

Hej! Tänkte fråga om jag fick haka på här. Är egentligen beräknad i april men finns ont om göteborgsgrupper denna graviditeten. Någpn som vill följas i en fb grupp?

• Mimmsan01

Gruppen är startad :) maila mig gärna på bf2017gbg@outlook.com

Hoppas fler och fler vill hänga på! :)

Cado skrev 2016-10-08 10:07:27 följande:

Hej! Bra idé med en sån här grupp! Kul att kunna följa personer som också bor kring Göteborg! Jag hänger gärna med! Jag väntar nu mitt första barn, BF 9 juni.

• M1987
    Mimmsan01 skrev 2016-10-09 17:02:32 följande:

Gruppen är startad :) maila mig gärna på [email protected]

Hoppas fler och fler vill hänga på! :)

Hejsan,

Mailade precis. Har inte varit aktiv i denna tråden men hänger gärna med i fb-gruppen, jag gjorde ett försök i en annan grupp tidigare men jag tror fb passar mig bättre:)

Är 29 år, bor i Gbg, väntar mitt andra barn i juni, har en son på dryga två år. 
  • Styrsöbebis
    Marija1981 skrev 2016-10-09 07:26:56 följande:

Hej hej väntar mitt fjärde barn bf 8 juni men skall snittas så kommer väl förmodligen ske i maj . Är 36 åt så det blir sista svängen nu ????.

Hej! Väntar mitt tredje barn, är 35 och ska snittas i maj också. Haft tv kejsarsnitt tidigare. Ska på första ul imorgon och efter det hoppas jag kunna njuta extra mkt av dennna graviditet ????
  • Styrsöbebis

Hej! Ny här. Väntar mitt tredje barn, med planerat snitt i mitten av maj, imorgon är det första ul och det känns väldigt nervöst då jag haft HELLP syndrom innan och är rädd för komplikationer igen...

• KBS

Jag bor i Göteborg och är 35 år. Vi väntar vårt första barn som är beräknat till den 11 juni så jag gick in i vecka 10 igår. Känns fortfarande overkligt även om illamåendet och tröttheten påminner mig om det hela tiden.

• Maarliii

Hej alla blivande Göteborgsmammor! 
    Jag är ny här och tycker att det skulle vara väldigt kul att hitta andra mammor i närheten så att man kan följa varandras graviditeter. 
    Jag väntar vårt första barn och är gravid i v.15, jag är beräknad den 5 MajGlad 
    Jag mailade dig Mimmsan01 för några dagar sedan om att bli inbjuden till FB gruppen du har skapat men har inte hört något än.

Ha en fin onsdag!

• Emmissara
    Maarliii skrev 2016-11-09 16:10:53 följande:

Hej alla blivande Göteborgsmammor! 
    Jag är ny här och tycker att det skulle vara väldigt kul att hitta andra mammor i närheten så att man kan följa varandras graviditeter. 
    Jag väntar vårt första barn och är gravid i v.15, jag är beräknad den 5 MajGlad 
    Jag mailade dig Mimmsan01 för några dagar sedan om att bli inbjuden till FB gruppen du har skapat men har inte hört något än.

Ha en fin onsdag!

skicka ett PM till mig med din mailadress som är kopplat till fb så kan jag lägga till dig :)
  • Emmissara
    Helga skrev 2016-11-11 08:33:19 följande:

Vill gärna vara med i fb-gruppen!! Har mailat :)

skicka annars PM till mig med din mail som är kopplad till din FB
  • Bebissugen123

Hej:)

Jag bor också i Göteborg och väntar mitt första barn. 21 år och bf 20:e juni. Kubtest gjordes för en vecka sedan och allt såg toppen ut???????? Går gärna med i facebookgruppen om jag får:)

• oliviamyhran

Hej!

Så glad att jag hittade denna tråd med er tjejer som har BF 2017 i Göteborg. Jag är i vecka 15 med BF 14 Juni. Såg också att ni har en grupp på Facebook, hade gärna gått med. Har skickat mejl till bf2017gbg! Läste också att det var många som pratade om Munkebäck, Krokslätt och Barnmorskegruppen och blev så glad för jag jobbar i Munkebäck, bor vid Krokslätt och går själv hos Barnmorskegruppen 

Olivia

• typjag

Hej! Får man foto när man betalar för ultraljud hos barnmorskehuset?

• culaccino

Va kul med gruppen! Jag har mailat dig :)

Jag är 32 och väntar mitt första barn 22 juni. Har RUL mästa vecka :)

• Silvercross
    typjag skrev 2016-12-18 20:41:30 följande:

Hej! Får man foto när man betalar för ultraljud hos barnmorskehuset?

ja, och en usb med bilderna/video
Svar på tråden BF maj-juni 2017 Göteborg