Inlägg från: Emmissara |Visa alla inlägg
  • Emmissara

BF maj-juni 2017 Göteborg

Hej jag vet inte om ni tycker jag får vara med här då jag inte är permanent bosatt i göteborgsområdet. Jag bor på andra sidan Sverige men vi har sommarstuga på tjörn, har bott där i omgångar och vill gärna flytta tillbaka på heltid men går inte just nu med makens jobb men spenderar så mycket tid jag kan där. 

Är gravid i 8e veckan med mitt första barn (dock 3e graviditeten) och har bf 25 maj. 

Om det startas en fb grupp är jag gärna med om den är hemlig, och om jag får dvs :) 

• Emmissara
    Mimmsan01 skrev 2016-10-09 11:03:41 följande:

Va roligt! Grattis!! Ja men naturligtvis :) ska bara se om det finns intresse från fler så kan jag starta upp en grupp

tack, och grattis till dig (och alla andra i gruppen också) :D 
  • Emmissara
    Mimmsan01 skrev 2016-10-09 14:34:15 följande:

Jag har skapat en hemlig grupp på Facebook för oss i Göteborgsområdet. Maila mig på [email protected] så bjuder Jag in er. Så ser vi hur många vi blir

har skickat mail till dig :) 
  • Emmissara
    Maarliii skrev 2016-11-09 16:10:53 följande:

Hej alla blivande Göteborgsmammor! 
    Jag är ny här och tycker att det skulle vara väldigt kul att hitta andra mammor i närheten så att man kan följa varandras graviditeter. 
    Jag väntar vårt första barn och är gravid i v.15, jag är beräknad den 5 MajGlad 
    Jag mailade dig Mimmsan01 för några dagar sedan om att bli inbjuden till FB gruppen du har skapat men har inte hört något än.

Ha en fin onsdag!

skicka ett PM till mig med din mailadress som är kopplat till fb så kan jag lägga till dig :)
  • Emmissara
    Helga skrev 2016-11-11 08:33:19 följande:

Vill gärna vara med i fb-gruppen!! Har mailat :)

skicka annars PM till mig med din mail som är kopplad till din FB
Svar på tråden BF maj-juni 2017 Göteborg