Lee*** skrev 2017-03-29 22:51:14 följande:
Vi får verkligen hoppas att hon vill stanna många veckor till.
Jag mår bra , men lite orolig då och då. Mycket har med att göra med vår resa.
Har moderkakan i framvägg så tog lång tid innan jag kände bebisen tydligt. Men nu känner jag bebisen flera ggr per dag. Har varit inne på förlossningen 1 gång för att lyssna på hjärtat, igår åkte vi också in pga att jag har haft väldigt vattniga flytningar då och då, men allt såg bra ut o bebisen mådde bra. Så nu hoppas jag att jag klarar mig på besöken hos bm.
9,5 veckor kvar till bf, vad jag längtar. Men då kommer nog andra oroligheter att komma. Därför kommer vi köpa ett andningslarm, så man själv får sova:)
Är det sant? stackarn.. ja vår resa har inte varit lätt näe. Ja det är jobbigt när man inte känner kan jag tänka mig.
Det ända positiva med mitt drama är att ja har så lätt att få tider, har spec mvc hos två olika sjukhus pluss min vanliga bm så d blir massa kontroller. I början blev jag orolig tre fyra dagar efter varje kontroll men ju längre tiden går nu är jag lugnare. Har en kontroll idag faktist. Så vi får se va som händer. Det kmr gå bra fina. Hade oxå jätte vattniga flytningar en period trodde d var vattnet som gick men det var det tydligen inte. Kram.