BF juni 2017
Hej tjejer!! Hoppar in här om det är okej. Bf 27 juni. Gravid efter ivf är i v7. Hoppas allt går vägen.
Hej tjejer!! Hoppar in här om det är okej. Bf 27 juni. Gravid efter ivf är i v7. Hoppas allt går vägen.
Finns det någon som haft ont i ryggslutet i tidig av graviditeten?
Jag har ett hemskt illamående dygnet runt. . spyr ungeför 2-3 ggr per dag. Usch för detta! I vecka 8.
Här finns en till med sjukt illamående.. mest morgon o h kväll .. dock har jag aldrig spytt.. men hulkar en hel del.. jag är gastric bypass opad och då är det lite svårare att kräkas .. för mig funkar iaf Postafen och om jag käkar en macka så fort jag vaknar.. har ännu inte berättat på jobbet och det är ett under att ingen frågat än då jag ofta småäter och går runt och smårapar hela tiden.. jobbar inom vården och det är sjukt kämpigt med illamående och alla vidriga lukter som blir 100 gånger vidrigare som gravid.. haha är i vecka 8 nu.. hoppas det släpper.. men min son va jag illamående och spydde dagligen till vecka 20 nått.. vill inte vara med om det igen.. haha
Behöver tips på goda nyttiga saker eftersom jag behöver äta typ hela tiden för att må bra! Frukt funkar inte för tillfället. Snälla hjälp!