BF juni 2017
Plussade för några veckor sedan! Bf 2/6, andra barnet och är 24, tyckte just att det sprattlade men jag måste väl ha inbillat mig, känns väldigt tidigt!
Plussade för några veckor sedan! Bf 2/6, andra barnet och är 24, tyckte just att det sprattlade men jag måste väl ha inbillat mig, känns väldigt tidigt!
Hej tjejer. En till orolig här. Jag fick en brun flytning i lördags och i samband med den strålade det mot magen. Sen försvann den. Men jag undrar har någon av er fått bruna flytningar ? har fått akut tid imorn på morgonen för att se om fostret lever, gjorde ul sist i torsdags och då såg vi hjärtat slå och lillen som sprattlade, men denna flytning oroar mig för ett eventuellt MA.
Okej. Tack alla som svarat. Fick gå på ul och lillen mådde bra. Hoppas ni alla mår bra<3
Hej alla, hoppas att ni mår bra! Har varit lite inaktiv här men såg att några skrivit om missfall, hemskt ledsen för deras skull. Det måste kännas fruktansvärt..
På torsdag går jag in i vecka 15. Och just nu känns det som att man famlar i mörkret lite. Det enda som säger att jag är gravid (bortsett från alla symptom) är ju grav-testet jag tog i september. Många verkar ju göra kub, vul och lyssna på hjärtat och allt vad man nu kan göra, inget av det har jag gjort och det känns som en evighet till rul den 11e januari. inte fören då, efter halva graviditeten, får man liksom bekräftat att det finns något som lever och växer i magen. Och att man har läst om missed abortion gör ju inte saken bättre.. Det är största oron, att komma till rul i v19 och få reda på att det inte finns något liv där inne.
Är det fler som inte gjort några undersökningar nu innan rul och är lika nojiga?
Hej tjejer, undrar om någon av er haft Uvi under graviditeten, lr om de känns annorlunda generellt att kissa ju längre gången man blir? Varje gång jag ska på toa känns d som en tryck någon slags värk men kan inte sätta fingret på de, och eftersom symptomen skiljer sig vid graviditet har jag ingen aning om de är uvi lr bara en del av graviditeten (förstföderska). Känner ni något särkilt när Ni går på toa?
Okej tack för svar tjejer. Var hos vc och gjorde urinprov visade negativt men hon skulle lämna för odling för säkerhets skull. Ska fråga på rul vad de där trycket beror på, har ju ett myom oxå, kan vara det. Oroar mig lite men finns inget att göra åt saken.
Ja har rul inbokat v18+ 5 (19) hon sa att d inte är någon ide Att kolla tidigare än 18+ för kan hända att man Ey ser hur allt utvecklats o det skapar bara oro.
Jag känner ibland, som små puffar bara men det kan gå dagar utan att jag känner något. Blir oxå orolig då. Rul nästa vecka så är nervös av någon anledning så rädd för MA, men d sägs ju att d vanligast o börja känna efter v22 o dagligen efter v25 så du behöver nog inte oroa dig