BF juni 2017
Hej,
Önskar gå med i FB-gruppen BF juni 2017! : )
Vem kan bjuda in mig?
/ Caroline

Hej,
Önskar gå med i FB-gruppen BF juni 2017! : )
Vem kan bjuda in mig?
/ Caroline
Konstigt den är inte privat fick meddelande igår senast....
Hej.
Jag går gärna med i fb gruppen men kan heller inte komma in på din sida. Kan du skriva till mig tro?
Mvh
Nu har jag skickat en friend request till dig på FB ????
När ni skickar vänfrågan skriv gärna förnamnet el initialer här så jag vet vem jag ska lägga till eftersom det inte går att skicka meddelande här....
Caroline har skickat vänförfrågan : )
Jennie B har lagt till dig som vän :)
Liten uppdatering från mig som varit lite nojig pga mina få symptom... Igår var vi äntligen på ultraljud och fick se ett litet liv som rörde sig och ett hjärta som slog :) jag som varit så osäker, men nu vet jag att man kan må såhär bra tidigt i graviditeten och att allt ändå kan vara som det ska :) vecka 12 är snart förbi också, vilket också känns bra. När det är första gången så är det svårt att veta hur det kan/bör kännas i kroppen, och jag kunde inte riktigt tro på detta eftersom jag inte kände så mycket. Men nu kan vi bara njuta av detta och längta framåt! :)
Här är bilder på vår lilla böna sen senaste kontrollen i vecka 13+0 jag mår fortfarande i princip som vanligt, bara magen som växer
Min livmoder är ovanför naveln är i vecka 15 (14+1) nu, livmodern var högt upp för antalet veckor första graviditeten också.
Så här ser min morgonmage ut idag