BF juni 2017
Vi gjorde vårt andra vul igår v.8 (7+6) 13.8mm mätte lilla bönan <3 fick en ny tid igen den 24/11
Vi gjorde vårt andra vul igår v.8 (7+6) 13.8mm mätte lilla bönan <3 fick en ny tid igen den 24/11
Har gjort en fb grupp om ni vill gå med :) hemlig såklart!
BakingJune2017
Vad använder du för app till dina bilder? :)
Gärna! Agnieszka Gackowska på bilden har jag röd tröja och det ser ut som att jag är lite blond.
Om man går med i gruppen, syns det på ens profil att man gått med i gruppen då?:)
Någon som vet om man kan göra ett privat ul i sundsvall ? :)
Vi skulle göra moderkaksprov igår, men tji fick vi. Moderkakan sitter i bakvägg. Blir att vänta tre veckor till på fostervattensprov... jobbigt att behöva dölja graviditeten i ytterligare ca fyra veckor.
Vad heter Facebook-gruppen nu igen? Känner mig ändå redo att vara med där eftersom jag känner bebisen om kvällarna nu ????
Hej! Jag är i vecka 9 och undrar lite hur ni andra mår/mådde runt denna veckan? Jag känner nämligen ingen molande värk längre och inte heller ömma bröst. Dock är magen svullen och jag är väldigt hungrig och trött. Får dovt illamående sent på kvällen eller när jag inte ätit på länge. För det mesta tänker jag positivt, att allt är bra, men det är också svårt när man ännu inte fått se det lilla livet. Det här är också första gången så man har ju inget alls att jämföra med. Den här ovissheten är inte riktigt min grej, men det är ju som det är och samma för alla. Ska på ultraljud vecka 11 i alla fall vilket ska bli skönt :)
Hej! Oj ja det är ju mer än vad min mage växt, även om min också blivit lite större. Beror kanske främst på svullna tarmar och lite extra mat pga extrem hunger :P men ändå, det hör ju till :) men vad kul att se sådan stor skillnad redan :)
Skulle kunna tänka mig att gå med i den hemliga facebook-gruppen. Om det inte syns någonstans utifrån att jag är med ? :)