Pergotime
Hur många cykler brukar gyn rekommmendera eller säga att man ska försöka med letozol/sprutor? Så man vet när det ev kan vara dags för annan behandling (ivf)
Annabola: hon har inte sagt hur länge vi ska testa tabletterna. Hon är så övertygada att detta kommer funnka, får hoppas på det med. Får vänta på bim nu som är nästa helg.
Elifant: jag vågar inte säga vad jag hade gjort. Hur många omgångar av pergo har du testat?? Om du har testat några gånger så kör på letrozol. Jag har tagit dom denna gång och hade en blåsa på 17,5mm när jag var på vul.
Jag överlevde spolningen hahaha. Det gjorde inte ont, det var lite obehagligt bara. Efteråt rann det ut rätt mkt vätska. Inget va blockerat hade redan nu på dag 6, 3 blåsor där 2 st va 8mm och den tredje 12mm läkaren började yra om trillingar. Jag ska ringa tillbaka och boka tid till nästa torsdag då jag är på dag 14, kunde inte boka idag då jag inte visste hur jag jobbade. Annars såg allting jätte bra ut, såg på ultraljuds skärmen en bebis från förra patienten som var i v11. Hon blev gravid med pergotime sa läkarn. Jag är bara lite förvirrad då jag hade 3 blåsor, trodde man hade bara en men letrozol
Ett tips om medicinen är slut på det apotek du gått till: Be dem kolla runt på de närmsta apoteken om medicinen finns där. De kan kolla alla olika apotek.