Pergotime
Shiiiiit vad äggstockarna känns just nu. Inte ont kanske, mer irriterande. Väldigt svårt att tänka på något annat.
Shiiiiit vad äggstockarna känns just nu. Inte ont kanske, mer irriterande. Väldigt svårt att tänka på något annat.
Det här med att tänk inte på det så händer det, är ett skit! så fort man känner något börjar man hoppas!
Hoppaspåentill - är du när Äl nu?
Tänkte på det vilken dag har ni börjat med Pregotime? Jag tar mina från dag 5 men läst att de finns som som tar dom från dag 3.
Undrandesökande - tack för tipset ????????
Hoppaspåentill - Vet du varför du du börjar på dag 3 inställer för 5? Har du med pco?
Jag har också köpt pre-seed och ska använda vid nästa försök. Förhoppningsvis om ca 1 vecka.
Ledsen över att ha varit hos gyn för att få pergotime, men fick till mig att de säljs inte längre. Är de någon eventuellt som har över?? Som lyckats bli gravid så tsr jag tacksamt emot
Var kan jag köpa på nätet??
Ni som tagit pergotime. Hur hög dos har ni haft som mest?
Undrar vad dessa provresultat faktiskt betyder:
Ni som tagit pergo. När har ni gjort ultraljud för att kolla antal blåsor?
Någon som har pergotime över men som blivit gravid??
Jag har kollat mina äggblåsor, hade 3 st med pergo en på 17,19,20 mm men jag blev ej gravid. Nu tar jag letrozol och hade en blåsa på 17,5mm på dag 13 i menscyklen. Nu väntar jag på mensså vi får se
Jag tror stt jag bestämt mig för att detta är sista cykeln med pergo. Då har jag kört 3 utan och 3 med. Om det funkar så funderar jag på Letrozol men vill nog prova utan i några cykler först.
Hur många har ni andra gjort?