38+ och försöker bli gravid.
Vul idag. Med tickande hjärta!
Vul idag. Med tickande hjärta!
Gokväll!
Hade en väldigt "spännande" eftermiddag... Tog mig till mödravården för att ta ut min hormonspiral, möttes i receptionen av ett frågetecken "Men jag hittar inte dig här, är det säkert att du ska hit idag?". Jag svarar lite tyst (tvekande) "Jaaa, jag pratade med en sköterska i förrgår och vi kom överens om denna tiden". De hittade mig ingenstans, men snälla som de var gick de ut på avdelningen och kollade om någon av barnmorskorna hade några minuter över för mig så jag fick till slut ta ut spiralen i alla fall. När jag sen passerar receptionen ropar mottagningssköterskan på mig och berättar att de hittat "felet". Jag hade ringt FEL mvc (vi har 2 stycken här i Bålsta där jag bor) och bokat tid! Eh, va?! Jag är patient på den mvc jag gick till, hur i hela friden fick jag för mig att ringa den andra, och TRO att det var min mvc jag pratade med? Hahaha. Tur att det löste sig i alla fall. Nu är jag alltså en spiral fattigare och första steget mot bebis taget. Oj, vad det pirrade till i magen nu!
Asynja74: Bålsta är supermysigt!
Smurfen 11: Har du testat något än?
Flisan41: Han verkade inte alls tycka blödningen va konstig utan sa bara att det är väldigt vanligt. Men det får ju mig ännu mer nojig ( om det nu ens är möjligt) ...
DragonWoman: Ditt digitala kommer ge positivt i morgon!
Dagens VUL gick bra!!!!! Fostret lever och så här långt ser det bra ut! Allt kan ju såklart fortfarande hända så än tänker jag inte pusta ut!
Hej alla! Jag är gravid!!!
Testade neg BIM-6 och BIM-3 med testa-tidigt (10iu/ml), men idag på BIM kom detta hyfsat starka streck! Fyller 39 år imorgon, tjooohooo!!!!
Testade nyss bim -5. Toknegativt. Har ätit dubbel dis Letrozol denna månad samt q10. Fick till det på äl dagen samt 3 dagar innan. Men antar att det är kört denna månad också.. Har inga känningar alls. Inga ömma bröst ingenting. Börjar dock bli rejält pmstjurig och låg... Inte tillstymmelse till graviditet på 2 år. Suck!
ÄL +5...Sticker och drar i nedre delen av magen mot ljumskar. Inte känt förut (å andra sidan känner man ju efter bigtime nu). Går på toa oftare också....Kan man känna ev symtom redan?!! OM man nu skulle blivit gravid??
Precis min tanke! Stort grattis till nya plus, lyckade VUL med små kommande bebisar!!
Jag njuter av vår skatt, läker bra trots grad 2-bristning och pumpning av mjölk funkar bra denna gång så han äter mest min mat. Han har fått namnet Milo <3 så kär i min bebis!
Är på ÄL+7 i morgon ev ÄL+8. Är det någon vits alls att testa då eller är det fysiskt omöjligt att kunna se nåt då?
Skulle vilja veta hur ?gamla? alla är i denna tråd! Själv är jag 42!